Optakt: Jagten på det gode spil
- raul7=kongen
-
Emne forfatter
- Moderator
-
Real Madrid skal lørdag spille en af sine sjældne eftermiddagskampe, når Kongeklubben kl. 16.00 tager imod Málaga CF og træner Bernd Schuster. Opgøret bliver ikke blot en kamp om tre livsvigtige points i jagten på Barcelona og Atletico Madrid, ligeså vigtigt er det nemlig, at Ancelottis tropper endelig viser godt spil foran det kræsne hjemmebanepublikum.
Inden spillerne tog en kort pause fra klubkampene, til fordel for VM-kvalifikationskampe med landsholdene, var Real Madrid yderst pressede. Senest blev det understreget ved en nærmest febrilsk sejr på 2-3 over Levante, i et opgør, hvor man aldrig fik gang i spillet og få minutter før slutfløjtet var bagud.
Ancelotti har i denne uge langet ud efter holdet, og forventer derfor også, at spillerne vil levere bedre spil, end det vi har set i sæsonstarten. Det er også nødvendigt, da de kommende tre uger byder på en række afgørende kampe i Champions League, samt adskillige vigtige opgør i La Liga, heriblandt El Clasico i næste weekend.
Overraskende har Ancelotti stort set alle spillere til rådighed, kun den franske komet Raphaël Varane og midtbanedirigenten Xabi Alonso er ikke udtaget. Førstnævnte døjer fortsat med småskavanker, mens Alonso endnu ikke er sin skade helt kvit. Det betyder også, at Estadio Santiago Bernabeu kan være heldige at få et gensyn med sommerens dyreste spiller, Gareth Bale. Det forventes dog, at waliseren vil starte på bænken.
Malaga kommer derimod til Madrid med et par skuffende resultater i kufferten. Således tabte de blå-hvide senest på hjemmebane til Osasuna, mens man i weekenden forinden blot fik uafgjort på udebane mod Valladolid. Derfor skal Cristiano Ronaldo og co. også gerne vinde med stil, så man kan ligge pres på Barcelona og Atletico Madrid, som begge spiller senere lørdag.
Real Madrids forventede hold: Lopez - Carvajal, Pepe, Ramos, Marcelo - Modric, Illarra, Khedira - Isco, Cristiano Ronaldo - Benzema
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- rene
- Gæst
-
Opstillingen til i morgen tror jeg bliver; Lopez, Arbeloa, Pepe, Ramos, Marcelo,Modric, Illarra, Di María, Isco, Ronaldo, Morata.
Lad os nu banke Malaga med flot spil og sikker sejr på 4-0 med forhåbentligt en Bale kasse i morgen.
- Real-Laudrup
-
- Platin bruger
-
- Kirkbak
- Gæst
-
Selvom jeg er ny herinde, ved jeg godt at folk er godt trætte af Benzema, også mig selv til tider, men på den anden side, så tror jeg han bliver utrolig vigtig i løbet af sæsonen. Holdet har heller ikke spillet særlig godt indtil nu, men håber meget på at vi allerede ser forbedringer i morgen eftermiddag.
- rene
- Gæst
-
- RasmusKring
- Gæst
-
Jeg har været en stor kritiker af Ancelotti indtil videre, men man er ved at finde et spilkoncept. Det har bare ikke været muligt at udføre uden Carvajal og Marcelo på hver sin back. De er begge to meget vigtige for det opbyggende spil.
Dejligt at se Morata og Jesé!
MOTM Caballero!