Morata glad for støtte

12 år 9 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Álvaro Morata fik chancen i gårsdagens kamp mod Málaga og selv om den unge angriber ikke kom på måltavlen, var han alligevel et frisk pust i front med sit gå-på-mod.

Efter kampen var han da også godt tilfreds med sin præstation og han sendte en venlig hilsen til Alberto Toril og José Mourinho, som har lært ham en masse:

- Da jeg spillede for Juvenil-holdet og i Tercera División spillede jeg ikke som jeg gør nu. Takket været Alberto Toril og José Mourinho, som fyldte mit hoved med, at hvis jeg ikke strammer mig an og viser sult, har jeg færre chancer for at spille.

Morata glædede sig også over den opbakning, han får fra tilhængerne og klubben:

- Det er en utrolig støtte, som folk i klubben og tilhængerne giver mig. Jeg takker dem af hele mit hjerte. Jeg forsøger at betale tilbage med arbejde og mål. Arbejdet er gjort og målene skal nok komme.

Om selve kampen, sagde han:

- I første halveg lavede vi et stort stykke arbejde og vi fortjente at score et mål, men Caballero spillede en utrolig kamp og i anden halvleg blev vi belønnet for vores arbejde. Vi vidste, at vi var nødt til at være mere intense og aggressive. Jo tættere vi kunne erobre bolden på modstanderens mål, des flere chancer ville vi få. Nu venter der to vigtige kampe, hvor vi skal stå sammen, gøre som træneren beder os om og fortsætte dagens linie.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum