Maksimumpoint efter velspillet kamp
Siempre Madrid skrev: "Der sidder bare stadig så meget af Mourinhos frygtelig hjernevaskelse i mange af spillernes hoveder der gør, at de ofte stiller sig tilfreds med at kigge fodbold."
Det er også Mourinho, som har solgt Maria til den græske Roma-familie, ligesom han har ansvaret for hungersnøden rundt omkring i verden. Andre bud på, hvad Mourinho er skyld i af ulyksageligheder? Der er tydeligvis ingen nedre grænse, så fyr endelig løs.
Bevares. Jeg får bare nogle frygtelige flashbacks når jeg ser det, og så kan jeg kun tænke på ham.
Selvfølgelig er det ikke hans skyld :-)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Halamadrid1411
- Ekspert bruger
-
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Mathiaska skrev:
Siempre Madrid skrev: "Der sidder bare stadig så meget af Mourinhos frygtelig hjernevaskelse i mange af spillernes hoveder der gør, at de ofte stiller sig tilfreds med at kigge fodbold."
Det er også Mourinho, som har solgt Maria til den græske Roma-familie, ligesom han har ansvaret for hungersnøden rundt omkring i verden. Andre bud på, hvad Mourinho er skyld i af ulyksageligheder? Der er tydeligvis ingen nedre grænse, så fyr endelig løs.
Bevares. Jeg får bare nogle frygtelige flashbacks når jeg ser det, og så kan jeg kun tænke på ham.
Tak, det var meget mere i min smag ;-)
Jeg fik nemlig også nogle flashbacks og frygtede faktisk at den tidlige scoring ville betyde, at man overlod initiativet til Juventus, hvilket man desværre også gjorde.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Ogbonna, Chiellini, Caceres, Barzagli og Bonucci.
- Jack Daniels
- Gæst
-
Siempre Madrid skrev: Tak, det var meget mere i min smag ;-)
Jeg fik nemlig også nogle flashbacks og frygtede faktisk at den tidlige scoring ville betyde, at man overlod initiativet til Juventus, hvilket man desværre også gjorde.
Han er jo italiener ;-)
Spøg til side, jeg sad med samme frygt, og desværre blev den ikke gjort til skamme. Defensiven halter ganske enkelt for meget til at man kan stille sig ned og afvente - der skal angribes.
- RasmusKring
- Gæst
-
Halamadrid1411 skrev: Har gjort mig en lille sjov tanke.. Diego Lopez' forcer i forhold til Casillas er de høje bolde i feltet, mens Casillas' forcer er en-mod-en, hurtige reflekser, udkast og at give ro i bagkæden. Umiddelbart vil jeg mene at Casillas' forcer kommer til sin ret mod Barcelona langt mere end Lopez' gør. Simpelthen fordi Barca ikke truer i luften. Hvor tit slår Barca en høj bold i feltet? Det er ret sjældent. Jeg tror ikke selv på at Ancelotti bytter om og lader Casillas stå kampen mod Barca, men kunne det ikke være frækt? Det synes jeg ihvertfald.
Jeg kan godt lide ideen og der skal ikke være tvivl om, at jeg er fortaler for, at Casillas skal tilbage i målet, men han er ikke bedre end Lopez i alle andre aspekter end ved indlæg. Lopez er også en glimrende shotstopper og giver færre returbolde end Casillas. Derudover vil jeg vove den påstand, at forsvaret står bedre, når Lopez er i målet. Det er bare min observation.
- GutiHAZ14
- Gæst
-
Siempre Madrid skrev:
Mathiaska skrev:
Tak, det var meget mere i min smag ;-)
Flashback er der bestemt også i spillet, da Ancelotti ikke har formået at ændre noget ved det Mourinho har skabt i Real Madrid. Real Madrid har stadig problemer med at komme igennem, de har stadig problemer med at spille det flotte fodbold, og de har stadig problemer med at være stærkere i andre facetter end kontra.
- Real-Laudrup
-
- Platin bruger
-
Det er selvfølgelig også svœrt at œndre når man ikke har de rigtige spillere.GutiHAZ14 skrev: Flashback er der bestemt også i spillet, da Ancelotti ikke har formået at ændre noget ved det Mourinho har skabt i Real Madrid. Real Madrid har stadig problemer med at komme igennem, de har stadig problemer med at spille det flotte fodbold, og de har stadig problemer med at være stærkere i andre facetter end kontra.