Ancelotti: Vi spillede godt i en time
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Carlo Ancelotti var godt tilfreds med resultatet af gårsdagens kamp. Det fortalte han til spansk presse efter kampen:
- Ja, vi fik et godt resultat. Vi vandt en svær kamp, hvor vi spillede god i en time. Med en mere kunne vi have spillet bedre, men vi faldt i rytme. Resultatet var godt og det var spillet også i en time. Vi havde kun et problem og det var deres højreside, hvor Cáceres gik meget med frem og det fik vi ikke dækket af for. Men generelt var der god balance på holdet.
Carlo Ancelotti var tilfreds med tre points og syntes at holdet spillede godt i en time.
Nu gælder det så El Clásico og her varsler Ancelotti ikke de store ændringer:
- Vi har nu spillet på denne måde i tre kampe. Vi har tiltro til dette system og derfor vil vi ikke ændre på det. Der bliver ingen ændringer på Nou Camp. For at vinde skal vi spille op til vores bedste og vise alle vores kvaliteter.
Carlo Ancelotti bedyrede i samme forbindelse, at han havde besluttet sig for, hvem der skal starte inde i angrebet i lørdag:
- Ja, jeg har truffet mit valg. Jeg bad Benzema om at arbejde individuelt i forhold til Pirlo. Ha scorede ikke, men han gjorde et stort stykke arbejde for holdet.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen