Arbeloa kommer Benzema til undsætning
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Arbeloa forsøgte at beskytte Benzema mod kritik efter kampen mod Juventus
Álvaro Arbeloa viste sig igen i aftes som en rigtig holdspiller, som tager hånd om de udsatte spillere i truppen.
Det skete, da han efter kampen påtog sig sin del af skylden for, at Karim Benzema ikke scorede på sin gigantchance i anden halvleg. Arbeloa sagde til spansk presse:
- Det var en svær afslutning. Afleveringen var meget hård og Karim gjorde alt for at komme frem til den. Han er en fantastisk spiller, som ønsker at score mål og jeg tror ikke at tilhængerne vil pifte af ham altid. Det var ikke nogen nem aflevering og det var ikke en oplagt målchance. Jeg er sikker på, at folk vil tiljuble ham og tilhængerne vil elske ham meget.
Arbeloa glædede sig dog over tre points, selv om spillet ikke var lige prangende hele tiden:
- Resultatet gav os en fordel og vi har en meget vigtig kamp på lørdag, som vil blive meget krævende. Det er sådan nogle ting, som går gennem hovedet på os og som man må have med i tankerne. Vi stod over for et stærkt hold, et af de bedste i Europa. Det var en kompliceret kamp. Mange gange giver modstanderen dig ikke mulighed for at spille så godt, som Málaga gjorde, men det vigtige er, at vi fik tre points.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Bittert at vores førsteangriber er så uskarp. Er ikke tilhængere af Ronaldo på top, så i mine øjne må det være Morata på top lørdag. Tror Benz har brug for nogle uger væk fra al den kritik = ikke spille.
No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
- GutiHAZ14
- Gæst
-
Benzema blev lovet til, at være en super dygtig angriber af la den brasilenske Ronaldo. Det er ok at han ikke kan leve op til dette, det er der ikke mange der kan. Benzema har dog på intet tidspunkt ud over mesterskabs sæsonen med Mou, vist at han har potentiale til at blive denne type spiller. Målene, intensiteten, agressivitet, kølighed ovs viser han alt for lidt. Det er tit blevet sagt, at han ikke har vildskab i sig som angriber, jeg er efterhånden i tvivl om, at jeg nogensinde kan blive uenig i den påstand.
- Pepe
- Gæst
-
asp3200 skrev: Ikke en oplagt målchance :). Skal han have den på stregen før den er oplagt.
Kunne ikke være mere enige.
- GutiHAZ14
- Gæst
-
Hvis der er nogle der husker denne angrebsduo, så kan man kun få ondt i mavsen over, hvor tamt vores angreb er idag.
GutiHAZ14 skrev:
Hvis der er nogle der husker denne angrebsduo, så kan man kun få ondt i mavsen over, hvor tamt vores angreb er idag.
Tak for den, gode minder om et lækkert Real-hold. Udover at de to angribere selvfølgelig laver en nydelig kasse hver, specielt Rauls, så er det bedste mål i mine øjne uden tvivl Zidanes. I min verden er det et af de lækreste mål han nogensinde har scoret. Den måde han trækker den til højre på, velvidende om at han vil trække den med tilbage til venstre. Det er så planlagt og det er så smukt. De tre små touches på hvad, et halvt sekund, og så alt sammen i én glidende bevægelse. Selvfølgelig også en okay afslutning med det dårlige ben. Fuck jeg savner Zidane.
Ps. Den der langærmede sponsorløse trøje, er måske den fedeste der nogensinde er lavet.
Pps. Undskyld off-topic.