Vidal åben for Madrid

12 år 9 måneder siden #1 af Administrationen

Onsdag tabte Arturo Vidal med sit Juventus-hold fortjent i Madrid, men nu lader det til, at chileneren er klar til at skifte til overmagten.

I et interview med italiensk presse siger Vidal således:

- Det ville være stort (at skifte til Real Madrid, red.), men vi må se, hvad fremtiden bringer.

Dermed er der vist givet frit spil til diverse rygtesmede, som formentlig vil tage Xabi Alonso og Khedira med i beregningerne.

Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 9 måneder siden #2 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Vidal åben for Madrid
Han ligger da ikke ligefrem i tilskuernes plus bog efter det stunt han lavede i straffesparks feltet. Magen til klovn skal man lede længe efter ( selvom lllarra 1% snittede ham med foden inden feltets linje )

12 år 9 måneder siden #3 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Vidal åben for Madrid
Tør han godt det? Så kommer han jo til at spille mod det svinske græstæppe rimelig ofte!

Jeg var meget lun på tanken om at hente ham i sommers da rygterne var der, han har dog ikke helt præsteret på samme niveau som sidste sæson, men han er stadig en fantastisk type som jeg tror ville komplimentere holdets styrker helt perfekt. Jeg ser dog også de samme styrker i Paul Pogba, og ham vil jeg hellere have.

Men uanset om det bliver Vidal, Gündogan, Pogba eller en fjerde, så er det på bekostning af Khedira. Hvis Mourinhos interesse stadig er tilstede, kan man måske sågar tjene penge på det.

Leveret af Kunena Forum