Optakt: På besøg i Drømmenes biograf

• Storken
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #13 af Storken
Besvaret af Storken på emne Optakt: På besøg i Drømmenes biograf
Real Madrid kommer til at stå rigtig kompakt. Ancelotti prøver at lukke hullerne mellem forsvaret og midtbanen med en forsvarsspiller på den defensive midt. Jeg kunne sagtens forestille mig, at Ronaldo vil være lidt ensom på toppen, hvis Bale og Di Maria skal følge Barcas backs.

Barca stiller en smule naivt med Cesc, Neymar og Messi på toppen. Genpresset er simpelthen ikke det samme uden Pedro. Han er reelt den eneste, der stadig følger Guardiolas doktrin med positionering og genpres.

Forhåbentlig bliver det ikke en alt for taktisk affære.

God kamp og må det bedste hold vinde.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 9 måneder siden #14 af Madrid1998
Carvajal starter i sedet for arbeloa.

12 år 9 måneder siden #15 af rezamadridista

Steen skrev: Jeg tror at jeg skal til at græde... Madrid: Diego López; Arbeloa, Varane, Pepe, Marcelo; Ramos, Khedira, Modric; Bale, Di María y Cristiano Ronaldo...

Så, en forsvarsspilelr som midtbane? Og Bale som angriber? SUK. Mange angreb Mourinho da han gjorde det, slipper Carlo?
Hvem fuck skal spille på midtbanen? Hvad er det her for noget lort?

Ancelotti: "Jeg har det! Lad mig prøve ENDNU en ny opstilling til en af de vigtigste kampe denne sæson! Jubi for alle de muligheder!"

- Ingen svæver på banen som Zizou!
Sidste redigering: 12 år 9 måneder siden ved rezamadridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen

12 år 9 måneder siden #16 af Steen

Ikertheman skrev: Prøv nu at holde et sagligt niveau....

Jeg erindrer en kamp, hvor Pepe på midtbanen fungerede ganske fint, indtil han fik et rødt kort på det skammeligste skuespil fra Alves...

Jeg tror på det, det skal man squ, om vi så havde stillet med Lopez i angrebet - held og lykke drenge!

''Et sagligt niveau''

Så fordi at jeg er uenig, ''så holder jeg ikke et sagligt niveau''?

Jeg var heller ikke tilfreds med Pepe på midten, og jeg synes at det er DYBT pinligt at det her er nødvendigt for at spille op mod et ikke så godt Barcelona mandskab. Jeg er rigtig sur, og jeg forventer INTET fra denne her kamp. Jeg tror på et stort nederlag, men nu må vi se. Jeg håber selvfølgelig på at vi vinder, men at man skal tage den så langt ude fatter jeg ikke. Selv efter kampen vil jeg være utilfreds over startopstillingen, uanset resultatet.

• Ikertheman
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #17 af Ikertheman
Besvaret af Ikertheman på emne Optakt: På besøg i Drømmenes biograf

Real-Laudrup skrev:

Jeg erindrer en kamp, hvor Pepe på midtbanen fungerede ganske fint, indtil han fik et rødt kort på det skammeligste skuespil fra Alves...

Jeg tror på det, det skal man squ, om vi så havde stillet med Lopez i angrebet - held og lykke drenge!

Det var så et klart rødt kort, men ja det fungerede fint.

Lad nu være med det der:

Jeg gider ikke at tage diskussionen med dig, den video beviser alt.. Et sørgeligt forsøg fra barca fans på at retfærdiggøre det røde kort ved at manipulere med replayet...

• Jack Daniels
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #18 af Jack Daniels
Besvaret af Jack Daniels på emne Optakt: På besøg i Drømmenes biograf

Problemet er, at der konstant bliver ændret på opstillingen. Der er ingen kontinuitet i år. Det er utroligt sjældent, at midtbanen er ens gennem to kampe - det er ikke tid for rotation, når det slet ikke fungerer.

At Bale bliver sat ind fra start, helt uden kampe i benene, virker også hovedløst - specielt efter skaderne. Mon ikke Perez har sendt en besked ned til Ancelotti om, at han gør sig klogt i at benytte Bale. Han er godt nok en fremragende kontraspiller, men jeg synes bare han har vist i sæsonen (de kampe, hvor han ikke har været ude med skader), at han slet ikke er på et niveau (endnu), hvor han kan bidrage til holdet - desværre.

12 år 9 måneder siden #19 af anes
Forstår ikke helt om vi spiller med 3 centrale forsvarsspillere og 2 backs/kanter i en 5-2-3 opstilling eller om vi spiller 3-4-3. Hvis vi spiller 5-2-3 bliver vores midtbane kørt over, Modric og Khedira som midtbane er bare for tyndt.

Jeg forstår slet ikke hvorfor vi har sorteret Morata fra, af alle spillere som kunne sorteres fra blev det Morata den mest arbejdsivrige angriber.

• Ikertheman
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #20 af Ikertheman
Besvaret af Ikertheman på emne Optakt: På besøg i Drømmenes biograf
"Hvem fuck skal spille på midtbanen? Hvad er det her for noget lort?"

Det var det ovenstående, som jeg hentydede til.. Er langt fra selv tilfreds med opstillingen, men hvis det er det, som skal til for en sejr, så er jeg sikker på, at vi vil glæde os over det bagefter...

Jack Daniels - jeg er enig med dig, havde hellere set, at vi havde holdt fast i vores eget "koncept" i stedet for (endnu en gang) at skifte midtbanen ud..

• Jack Daniels
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #21 af Jack Daniels
Besvaret af Jack Daniels på emne Optakt: På besøg i Drømmenes biograf

anes skrev: Forstår ikke helt om vi spiller med 3 centrale forsvarsspillere og 2 backs/kanter i en 5-2-3 opstilling eller om vi spiller 3-4-3. Hvis vi spiller 5-2-3 bliver vores midtbane kørt over, Modric og Khedira som midtbane er bare for tyndt.

Jeg forstår slet ikke hvorfor vi har sorteret Morata fra, af alle spillere som kunne sorteres fra blev det Morata den mest arbejdsivrige angriber.

Jeg tror godt, at vi kan regne med, at det bliver 4-3-3 med Pepe, Modric og Khedira på midtbanen.

12 år 9 måneder siden #22 af Real Madrid
3 mands forsvar?

Lopez

Pepe Varane Ramos

Carvajal Khedira Modric Marcelo

Bale Ronaldo Di Maria

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Sidste redigering: 12 år 9 måneder siden ved Real Madrid.

Leveret af Kunena Forum