Albiol: Her bliver alle behandlet ens
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Raúl Albiol deltog i går i en sponsor-begivenhed, hvor han efterfølgende talte med spansk presse om situationen i Real Madrid netop nu.
Her var han fortsat optimist i forhold til mulighederne for at vinde titler i denne sæson:
- Jeg er sikker på, at vi vinder noget i det kommende år. Vi er fortsat med i La Liga, selv om vi er langt efter og der er to andre titler.
Alle taler i øjeblikket om Iker Casillas´ bænkeplads i kampen mod Málaga, men Albiol maner til besindighed.
- Efter 10 år som fast mand er det normalt, at det er overraskende for alle, men der har været for megen polemik. Selv Iker mente det og sagde det samme. Vi bør glemme disse ting, som kommer udefra og arbejde benhårdt for at vinde titler i 2013. Det var træneren, som tog beslutningen og dermed basta. Vi fortsætter med at træne for at være på højeste niveau. Vi bør stå sammen. Vi ønsker alle det bedste for Real Madrid.
Et andet punkt i Real Madrid i øjeblikket er rygterne om Cristiano Ronaldo, men her er Albiol klar i mælet:
- Jeg ved ikke, om Cristiano Ronaldo forlænger, men han er verdens bedste og vi ønsker at han er sammen med os så længe som muligt.
Endelig var Albiol uforstående over for Cristiano Ronaldos landsmand, Pepe, som forleden talte om forskelsbehandling i pressen på spillerne:
- Jeg ved ikke hvad han refererer til, men det er helt sikkert ikke ps. Her bliver portugisere, brasilianere og spaniere behandlet ens.
Raúl Albiol er i øjeblikket ude af spillet med en skade, men han forventer selv at være klar om to uger.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen