Truppen mod Sevilla - spillerunde 11

• falle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #13 af falle
Besvaret af falle på emne Truppen mod Sevilla - spillerunde 11

Real-Laudrup skrev: Nu er Bale's foretrukne plads den frie rolle bag angriberen, ikke venstrekanten.

Hvad sagde han ellers da I snakkede sammen?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 9 måneder siden #14 af Real-Laudrup

falle skrev:

Real-Laudrup skrev: Nu er Bale's foretrukne plads den frie rolle bag angriberen, ikke venstrekanten.

Det var skam ikke mig han snakkede med, han har bare sagt det i flere interviews & enhver der så Spurs spille i sidste sœson ville vide at han var bedst der & det så også ud til at han nød at spille den plads, mere end venstrekanten.

12 år 9 måneder siden #15 af Dios
Jeg har stor fidus til Isco starter inde imorgen. Men spændende bliver det og se hvor Alonso står henne. For mig at se, så er han allerede blevet slået af holdet, og Ancelotti nævnte det også tidligere. Illarra og Alonso kan ikke spille side om side, og Illarra har gjort det helt fantastisk i de sidste par kampe.
Alonso får det utrolig svært, og skal nærmest komme stærkere tilbage end førhen.

Tror det bliver Illarra, Modric og Isco på den centrale imorgen, og Ronaldo, Di María og Benzema på toppen. Satser Ancelotti på Bale, så vil han jo også bare overbelaste Bale, men måske er det hans taktik, så han får nemmere arbejdsbetingelser :)

Jeg forventer de 3 point imorgen, men hvor jeg dog håber på, at holdet for alvor viser vi er på rette vej. Stabilt flot spil har været et kæmpe savn for mit vedkommende.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

12 år 9 måneder siden #16 af Dios

falle skrev:

Men han har jo mere eller mindre ret. Sidste sæson lå han mest inde centralt, og man skal næsten hele 2 sæsoner tilbage for og finde hans tidligere stationære rolle på den venstrekant. Når man er lidt smart i en fart, så er det tilladt og følge lidt med ;)

12 år 9 måneder siden #17 af Real Madrid

falle skrev: Coentrao må og skal finde sig en ny klub til januar... og så skal Casemiro udlejes; det er ret synligt at man ikke vil bruge ham endnu.

Khedira, Modric, Illarra, Isco (Bruges)
Casemiro (Bruges ikke)
Alonso (Skadet)

2014-15:

Khedira, Modic, Illarra, Isco, Gündoğan, Casemiro

Spændende hvem der blir de fire der skal skiftes med spilletid næste år...

No solo soy perfecto, también soy Madridista

• falle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #18 af falle
^ Jeg tror ikke på Gündogan.

• falle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #19 af falle

Dios skrev:

falle skrev:

Men han har jo mere eller mindre ret. Sidste sæson lå han mest inde centralt, og man skal næsten hele 2 sæsoner tilbage for og finde hans tidligere stationære rolle på den venstrekant. Når man er lidt smart i en fart, så er det tilladt og følge lidt med ;)

Er det ulovligt for venstrekanten at trække ind på midten?

12 år 9 måneder siden #20 af Real-Laudrup

Real Madrid skrev:

falle skrev: Coentrao må og skal finde sig en ny klub til januar... og så skal Casemiro udlejes; det er ret synligt at man ikke vil bruge ham endnu.

Khedira, Modric, Illarra, Isco (Bruges)
Casemiro (Bruges ikke)
Alonso (Skadet)

2014-15:

Khedira, Modic, Illarra, Isco, Gündoğan, Casemiro

Spændende hvem der blir de fire der skal skiftes med spilletid næste år...

Så kan vi ligeså godt leje Casemiro ud, han har ikke en chance.

12 år 9 måneder siden #21 af Dios

falle skrev:

Dios skrev:

falle skrev:

Er det ulovligt for venstrekanten at trække ind på midten?

Ja, i mange lange giver det dødstraf? Hvad har det dog med sagen at gøre?

Leveret af Kunena Forum