Illa, Illa, Illa, Cristiano Maravilla
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Det har vakt stor harme blandt fodboldfans i almindelighed og Madridistas i særdeleshed, at FIFA-præsident Joseph Blatter i fredags gjorde sig lystig på Cristiano Ronaldos vegne og kom med nedsættende bemærkninger om portugiseren.
Det førte i går til en halvkvædet undskyldning fra den inkompetente FIFA-leder efter at Florentino Pérez med rette havde kritiseret hans mildest talt pinlige optræden.
Sagen er dog ikke slut endnu og under aftenens kamp mod Sevilla, vil et samlet Estadio Santiago Bernabéu hylde Cristiano Ronaldo tre gange i løbet af kampen, nemlig i spilleminut 9, 10 og 77.
Her vil man omdøbe den hyldest, man i det 7. minut giver den nu afdøde legende, Juanito, hvor man altså i stedet indsætter navnet Cristiano, så det bliver "Illa, Illa, Illa, Cristiano Maravilla".
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Håber at hver og én på hele Bernabeu synger med på det i aften!
GO GO GO!!
- Moohh
- Gæst
-
Moohh skrev: Nogen der kan svare på hvorfor det skal foregå i det 9., 10. Og 77. Minut?
Jeg må indrømme, at jeg ikke kan gennemskue det 10. minut. Det 7. giver mere mening, hvis man fjerner Juanito. Ellers må vi gå ud fra at han får det 7. minut.
- De sang ihvertfaldt illa, illa, illa "Juanito" Maravilla i det 7. minut som de plejer.
dani9799 skrev: Nu sad jeg rimelig intesivt og lyttede efter det igår. Er jeg den eneste der ikke kunne høre de sang det i det 9,10 og 77 minut?
- De sang ihvertfaldt illa, illa, illa "Juanito" Maravilla i det 7. minut som de plejer.
Kunne heller ikke høre det....
- Ikertheman
- Gæst
-