Cristiano Ronaldo svarer Blatter igen
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Også Cristiano Ronaldo er naturligvis dybt forundret over Joseph Blatters hånlige bemærkninger, men portugiseren viser al den stil, som FIFA-præsidenten er blottet for.
Om videoen med Joseph Blatters forsøg på at gøre sig lystig på andres bekostning, skriver Cristiano Ronaldo på sin Facebook-profil:
- Denne video viser tydeligt den respekt og anerkendelse, som FIFA har for mig, min klub og mit land. Meget er forklaret nu. Jeg ønsker Mr. Blatter et godt helbred og et langt liv, hvor han har vished for, at han fortsat kan bevidne succes til sine favorithold og favoritspillere.
Joseph Blatter har efterfølgende halvkvædet undskyldt sin mærkværdige optræden.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Real-Laudrup
-
- Platin bruger
-
Bare lad hele verden svine Blatter til for at opføre sig, som den klovn han er, og så kan det være at folk vil have sympati med Ronaldo. Men med det her, er det jo som om at Ronaldo påtager sig en offerrolle.
Hold kæft, hvor jeg er stor fan af Cristiano Ronaldo, CR7, Ronaldo, playboy'en, dribleren, ego'et, portugiseren og kaptajnen.
Jeg synes, at han er en storspiller: Han er altafgørende for Real Madrid og for Portugal. På det personlige plan er han en sympatisk mand, som også har gjort mange kontroversielle ting blandt andet, så har han stå åbent frem og støttet Palæstina, hvilket er et kontroversielt, at store personligheder støtter op om store konflikter, som kan koste karrieren og pr-mæssigt, men det har ikke stoppet Ronaldo. Desuden så drikker manden ikke, hvilket er et sjældent syn i den moderne verden. Til sidste vil jeg bare skrive, at man kan ikke være venner med alle, og manden har over 64. mio like på Facebook.
Ronaldo lader fødderne snakke: nesncom.files.wordpress.com/2013/09/cris...goal.gif?w=343&h=192
"Hvis du ikke er nørd inden for et eller andet i livet, så er der noget galt med dig"
- En spansk barejer og glødende Real Madrid fan.
- zgtaf
- Gæst
-
Folk glemmer desuden også hurtigt Ronaldos guldbold i 2008, hvor de personlige aspekter som messi-fans siger gør Ronaldo arrogant osv. var langt tydeligere end de er nu til dags. Hvis han kunne vinde guldbolden i 2008, med en dårlig personlighed (i offentlighedens øjne), og ikke kan vinde den nu hvor han har et drastisk bedre image, betyder dette jo netop ikke, at han ikke har vundet den de sidste 4 år pga. hans personlighed.
- smølf
- Gæst
-
Jeg drømmer mig tilbage til dengang du ikke var at finde på dette forum.
- Real-Laudrup
-
- Platin bruger
-
Absolut. Men jeg føler at afstemningen bliver gjort på den rigtige måde. Nemlig at man stemmer på den man synes var bedst over et kalenderår. Og der kan man jo ikke rigtig sige noget til at folk stemmer på Messi. Især ikke sidste år da han scorede 91 mål.zgtaf skrev: @real-laudrup: Delvist enig.
Folk glemmer desuden også hurtigt Ronaldos guldbold i 2008, hvor de personlige aspekter som messi-fans siger gør Ronaldo arrogant osv. var langt tydeligere end de er nu til dags. Hvis han kunne vinde guldbolden i 2008, med en dårlig personlighed (i offentlighedens øjne), og ikke kan vinde den nu hvor han har et drastisk bedre image, betyder dette jo netop ikke, at han ikke har vundet den de sidste 4 år pga. hans personlighed.
- Real-Laudrup
-
- Platin bruger
-
Nu taler jeg så om Ronaldo & hvad han sagde, er det ikke den rigtige tråd?smølf skrev: Vildt hvordan du bare konsekvent skriver indlæg som er kontroversielle, provokerende eller bare dumme. Du har lige smadret en interessant debat om Bale og nu starter du så forfra her.
Jeg drømmer mig tilbage til dengang du ikke var at finde på dette forum.
Og måske hvis du havde fulgt med i den anden tråd ville du vide at jeg faktisk talte om Bale langt hen ad vejen.
- forzamadrid
- Gæst
-
Artiklen er helt klar værd at kigge på, den omhandler de klichéer der er omkring henholdsvis Ronaldo og Messi.
Man kan kun have ondt af Ronaldo, når man læser den - og få et endnu større had til Messi!
Det er mig uforståeligt, hvordan folk, såkaldte eksperter og andre fans, virkelige kan mene at Messi er en 'god' dreng.
Derfor synes jeg det er fantastisk at Ronaldo svarer Blatter igen, magen til et større korrupt fjols skal man lede længe efter.
Ronaldo har været fantastisk i Real Madrid, og fortjener at vinde Ballon D'or. (Lad os håbe ham og Bale beviser det i aften)!
- Pepe
- Gæst
-
Der er ikke noget at gøre, foedi der sidder nogle svin bare skærm som bare stemmer messi ligemeget hvad, Ronaldo er også i år den bedste individuel fodboldspiller.forzamadrid skrev: Læste denne her artikel for cirka 1 måned siden : www.b.dk/sport/klicheerne-om-messi-og-ronaldo
Artiklen er helt klar værd at kigge på, den omhandler de klichéer der er omkring henholdsvis Ronaldo og Messi.
Man kan kun have ondt af Ronaldo, når man læser den - og få et endnu større had til Messi!
Det er mig uforståeligt, hvordan folk, såkaldte eksperter og andre fans, virkelige kan mene at Messi er en 'god' dreng.
Derfor synes jeg det er fantastisk at Ronaldo svarer Blatter igen, magen til et større korrupt fjols skal man lede længe efter.
Ronaldo har været fantastisk i Real Madrid, og fortjener at vinde Ballon D'or. (Lad os håbe ham og Bale beviser det i aften)!