Xabi og Illarra mødte pressen
En altid veltalende Xabi Alonso mødte pressen
Illarramendi spillede selv en lidt mangelfuld kamp imod Sevilla, men er alligevel fortrøstningsfuld og ved godt mod, da han føler sig mere og mere tilpas på holdet.
- Jeg bliver bedre for hver kamp og er nødt til at fortsætte denne tendens, sagde Illarramendi umiddelbart efter kampen, ifølge realmadrid.com. Han havde også lidt rosende ord at sende Alonsos retning.
- Han (Alonso red.) er vigtig for os. Han har været her i lang tid og har altid været vigtig. Der vil naturligt komme mere konkurrence, men det er godt for holdet, da det vil hjælpe os til at dygtiggøre os yderligere. Hovedpersonen selv var da også lykkelig over sit comeback, som forløb problem – og smertefrit.
- Jeg er glad for respekten fra publikum – jeg er meget glad. Jeg har ingen problemer og håber fremadrettet at kunne hjælpe holdet. Jeg føler holdet er på rette vej, men der er stadig plads til forbedringer. Alonso påpegede endvidere, at Bale er ved at finde sig til rette og dennes kvaliteter er indiskutable.
Såvel Alonso som Illarramendi var også enige om, at Ronaldos jubelscene – kommandant-hilsen til Blatter – var OK, og førstnævnte udtrykte sågar, at Ronaldo var i sin ret til at benytte sig af humor i denne henseende.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Bailey R Madrid
- Gæst
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen