Gareth Bale nævnes igen som mulighed
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Tottenhams walisiske kantspiller, Gareth Bale, meldes igen på vej til Real Madrid.
Det skal angiveligt ske i en stor sommer-handel, hvor Londonklubben får 40 mill. € for 23-årige Bale, som Real Madrid menes at have en forkøbs-aftale på. Den sikrede man sig samtidig med den samarbejds-aftale man indgik i forbindelse med salget af Luka Modric i sommer.
I England meldes om en pris på 50-60 mill. €, som klubber som Chelsea, Manchester United og Manchester City er klar til at betale, men Tottenham har naturligvis endnu ikke meldt en pris ud på deres unge stjerneskud.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Så ser jeg gerne Bale og Falcao som indkøb og gerne en af Dortmunds midter forsvarer.
Så må disse gerne finde nye klubber:
Pepe
Carvalho
Kaka
Essien
Ronaldo
Ind med frisk blod som vil noget.
- unrectify
- Gæst
-
Men hvis Ronaldo - imod al forventning - forlænger med klubben, så har jeg svært ved at se hvad vi skal bruge Bale til. Han er alt for dyr - og god - til at have siddende på bænken. Alternativet kunne være at rykke Ronaldo over i højre side i stedet for Di Maria. Dvs. Benzema i front - med Özil bag sig - samt Bale og Ronaldo på kanterne.
Et andet problem er det signal man igen sender til Castilla-spillerne - heriblandt vores største talent, Jesé, som jo kunne fungere på holdet i fx venstre side (som indskifter til Ronaldo) - og stille og roligt blive spillet ind på holdet fra næste sæson. Jeg ville græmme mig gevaldigt hvis også han gik hen og fik sin opblomstring i en anden klub - knægten har kæmpe potentiale til at blive vores fremtidige stjerne.
Og mon ikke Jesé kan udvikle sig til at blive lige så god eller måske bedre hvis han får chancen.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Silva, Isco, Muniain, Carvajal er alle meget mere interessante emner i Real Madrid.
Herudover har Real i forvejen verdens bedste venstreback i Marcelo og man behøver vel ikke minde om hvem der optager den offensive plads i denne side af banen...
nono skrev: Med den fabelagtige og mangfoldige generation af spanske verdensklasse spillere pt. er det helt ude i hampen at smide 50mil euro efter en glimrende waliser.
Silva, Isco, Muniain, Carvajal er alle meget mere interessante emner i Real Madrid.
Herudover har Real i forvejen verdens bedste venstreback i Marcelo og man behøver vel ikke minde om hvem der optager den offensive plads i denne side af banen...
Giver dig helt ret. Jeg foretrækker selv hellere en Muniain eller Isco end Bale.
Bale er en fantastisk spiller, hvis altså han kan holde sig skadesfri, hvilket jeg tvivler på.
Ps. et hurtigt kig på statistikkerne viser, at Bale er den spiller, der har spillet næsten flest kampe de seneste sæsoner. SJOVT NOK.
Hvis Ronaldo bliver solgt og vi køber Bale for 30 mio, så ville det være fint herfra.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también.