Alonso åbner op for kontraktforlængelse

• Ikertheman
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
12 år 8 måneder siden #1 af Ikertheman
Alonso åbner op for kontraktforlængelse blev oprettet af Ikertheman

Xabi Alonso er klar til at sætte sig ned ved forhandlingsbordet

Efter at have siddet ude af spillet i over 5 måneder, åbner Real Madrids midtbanegeneral Xabi Alonso nu op for en kontraktforlængelse. Alonsos kontrakt udløber til juni, hvorfor det rygtes, at Real Madrids tidligere træner Mourinho gerne vil hente ham til Stamford Bridge. Den gode nyhed kom til madridistas på en regnfuld torsdag.

- Nu er det tid til at indlede snakken om min fremtid med klubben. Da jeg var skadet, følte jeg ikke, at vi skulle snakke, sagde Alonso ifølge Marca.

Det er tidlige blevet rygtet, at Real Madrid har tilbudt en kontraktforlængelse på et enkelt år. Det bliver spændende at følge, hvorvidt parterne får forhandlet aftalen hjem. Det kunne tænkes, at forlængelsen også afhænger af hans præstationer efter skaden og hvorvidt midtbanen er besat til næste sommer. Siden Alonso kom fra Liverpool i 2009 har han taget Madrid med storm både på og udenfor banen.  

Al kredit for ovenstående nyhed går til Mathias TC, som er den første til at benytte sig af madridista.dk's brugermulighed: Artikelforslag fra brugere. I skal alle være velkommen til at hjælpe med en lille nyhed i ny og næ via funktionen linket i denne artikel.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 8 måneder siden #2 af Real-Laudrup
Hvis det betyder at vi ikke får Gündogan, så foreslår jeg at vi bare siger farvel og tak til Xabi Alonso.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 8 måneder siden #3 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Alonso åbner op for kontraktforlængelse
Hvis han kan vise sit gamle niveau, så håber jeg på en kontraktforlængelse, især hvis Ancelotti vil gøre brug af sin pyramide-formation som under pre-season og som i nogle af kampene indtil videre i sæsonen. Han har massere af rutine og en ro, som vi helt sikkert får brug for, og hans lange afleveringer er langt bedre end Illarras, hvilket er en vigtig ting, nu hvor Ancelotti snakkede om at praktisere diagonale skift i stedet for spil til siden, så vidt jeg husker.

Leveret af Kunena Forum