Vasilyev dementerer Falcao-rygte
Falcao eller ikke Falcao? Monacos ejer har sin mening.
Real Madrid har været kædet sammen med europæisk fodbolds fermeste det seneste stykke tid og blandt dem, har Falcao naturligvis også været oppe at vende i medierne. Denne agurketid så relativ tidligt på sæsonen skyldes Benzemas formdyk, hvorfor flere velansete medier har været ude og gisne om, at Real Madrid kunne have interesse i at afhænde franskmanden og hente en verdensstjerne ind til angrebet, som man ligeledes kan benytte sig af i Champions League. Monacos vicepræsident, Vasilyev, er ikke sen til at dementere dette rygte, som han betegner som meningsløst.
- Jeg kender Florentino personligt og jeg respekterer ham meget, men vi finder det upassende at snakke om spillere, som er på kontrakt i Monaco. Falcao skrev under på en femårig aftale og hvis jeg skal sige det 100 gange, så gør jeg det – der er ikke en frikøbsklausul i hans kontrakt, siger Vasilyev og fortsætter.
- Vi gjorde en stor indsats for at hente ham og det giver ingen mening for ham at forlade os til januar, næste sommer eller noget andet tidspunkt, slutter vicepræsidenten, ifølge Marca.
Det er tvivlsomt, at Real Madrid sætter en konkret charmeoffensiv ind allerede i januar for at hente netop Falcao, især med henblik på, at Benzema måske er ved at finde målformen igen.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen