Dropper Ronaldo FIFA-ceremoni?

12 år 8 måneder siden #1 af Daniel

Ronaldo er ikke helt tilfreds med Blatter

Marca erfarer i hvert fald, at Ronaldo overvejer at boykotte den forestående FIFA-ceremoni i forbindelse med overrækkelsen af Ballon d’Or. Denne forestående udeblivelse kommer naturligvis i forbindelse med, at Blatter i sidste uge udviste den mindst mulige respekt for Ronaldo ved at udtale, at han foretrækker Messi vinder prisen, hvilket ligeledes har fået flere til at spekulere i FIFA’s generelle troværdighed.

Ronaldo valgte egentligt at tage hele den mærkværdige episode med ophøjet ro, men pointerede alligevel, at det blot viste, hvad FIFA mente om ham, sin klub og sit land.

Udebliver Ronaldo fra ceremonien vil han i så fald være den første nominerede Real Madrid-spiller, som ikke er at finde til prisoverrækkelsen. Real Madrid ser gerne, at Ronaldo ombestemmer sig, men er alligevel parate til at støtte deres verdensstjerne i sin beslutning.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 8 måneder siden #2 af Raul7777
Jeg mindes ikke, at der på noget tidspunkt bliver udtalt at han ønske Messi vinder prisen.. Det burde måske rettes i artiklen.

12 år 8 måneder siden #3 af M_linding
Jeg mener faktisk at Ronaldo - fra et "fornuftigt" synspunkt - bør blive væk.

Der er noget galt med uddelingen af disse Awards, og FIFA generelt. Dette er en fantastisk mulighed for at skabe noget velment opmærksomhed på dette område. I øvrigt er det til at brække sig over ( gange 4), hvor uretfærdigt Ronaldo bliver omtalt i pressen, udenfor Portugal og Spanien.

Bliv væk, Ronni;)

12 år 8 måneder siden #4 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Dropper Ronaldo FIFA-ceremoni?

Raul7777 skrev: Jeg mindes ikke, at der på noget tidspunkt bliver udtalt at han ønske Messi vinder prisen.. Det burde måske rettes i artiklen.

Blatter: "I cannot say who is the best, there will again be a contest this year - I like both of them but I prefer Messi.". Jeg kan ikke se, hvordan denne udtalelse kan forstås anderledes, og det kunne Marca heller ikke ;-)

Blatter foretrækker Messi, og tror ikke han mener i soveværelset.......
Følgende bruger(e) sagde tak: karr0004

12 år 8 måneder siden #5 af Dios
Besvaret af Dios på emne Dropper Ronaldo FIFA-ceremoni?
Dropper han uddelingen, så synker han netop ned på de andre tossers niveau. Det ville kæde ham, men så sandelig også Real Madrid, og dukke op, og lade Blatter udstille sig selv. Alle med bare lidt sund fornuft kan se, at Blatter er helt galt på den.
Ronaldo duk op, og vis dig fra din bedste side!

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

12 år 8 måneder siden #6 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Dropper Ronaldo FIFA-ceremoni?

Dios skrev: Dropper han uddelingen, så synker han netop ned på de andre tossers niveau. Det ville kæde ham, men så sandelig også Real Madrid, og dukke op, og lade Blatter udstille sig selv. Alle med bare lidt sund fornuft kan se, at Blatter er helt galt på den.

Jeg tror selv han er at finde ved ceremonien, men man frygter alligevel lidt, at han finder den tøsefornærmet mine og udebliver og dette scenarie vil absolut ikke klæde Ronaldo.

12 år 8 måneder siden #7 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Dropper Ronaldo FIFA-ceremoni?

Daniel skrev:

Dios skrev: Dropper han uddelingen, så synker han netop ned på de andre tossers niveau. Det ville kæde ham, men så sandelig også Real Madrid, og dukke op, og lade Blatter udstille sig selv. Alle med bare lidt sund fornuft kan se, at Blatter er helt galt på den.

Jeg tror selv han er at finde ved ceremonien, men man frygter alligevel lidt, at han finder den tøsefornærmet mine og udebliver og dette scenarie vil absolut ikke klæde Ronaldo.

Det har vel ikke noget med at være tøsefornærmet at gøre. Det er en god måde at vise hvor lidt den pris er værd.

Desuden viste denne her episode også bare at selvom Ronaldo med længder har været bedre end Messi dette kalenderår, så holder folk stadig fast i deres mening om hvem der fortjener at blive kåret som den bedste.

12 år 8 måneder siden #8 af Realmadrid94
Problemet med disse uddelinger er at man på forhånd ved hvem som vinder. Hvert evig eneste år vinder Messi. I år, hvor Messi har været skadet ret længe, så vinder han højst sandsynligt igen, grundet image. Dem som nævner Ribery i samme sætning.. Please :D Det er en individuel titel, hvor jeg vil påstå at Ribery er de to ovennævnte lang underlegen. Ja, han er god, men vil ikke engang mene han er blandt verdens 5 bedste. Det handler selvfølgelig om hvilke kriterier man ser på. I min verden, er det hvor langt du kan bære et hold alene, som tæller mest. Det er en indgroet tanke hos diverse medier, spillere og trænere at Messi har fortjent at vinde (eller Ribery, som er helt væk). Den eneste som er tæt på er Ibrahimovic. Men han er stadig ret langt fra. Ellers kommer Iniesta rimelig tæt på de to. Den måde han vender med bolden på. Er han ikke Real fan? ;)

• Storken
  • Gæst
  • Gæst
12 år 8 måneder siden #9 af Storken
Besvaret af Storken på emne Dropper Ronaldo FIFA-ceremoni?
Ballon d'Or er den største individuelle hæder i fodbold. Det er et trofæ, der definerer en spillers karriere. Vinderne vil altid vide, at de engang var den bedste. Det er prisen alle fodboldspillere drømmer om.

Allan Simonsen er den eneste dansker der nogensinde har vundet. Zidane vandt den. Ronaldinho vandt den. Luis Figo vandt den. Den brasilianske Ronaldo vandt den to gange.

Når Cristiano Ronaldo overvejer at droppe ceremonien, så er det mangel på respekt for de tidligere vindere. Ronaldo er selv en tidligere vinder. Han burde vide hvad netop den pris betyder.

"It is one of the most beautiful days of my life. To gain this trophy is something I dreamed of as a child. Great emotion fills me but I cannot really describe it. I want to thank those who voted for me, those who know me and those who live with me. I was not worried, because I was aware of what I did in the course of the season. But to the people who mentioned my name, I say thank you. Thank you also to my team-mates. This is one that I want to win again because it is so good. Therefore, I will wake and I will say to myself 'I want to be even better.'"
- Cristiano Ronaldo efter at have vundet Ballon d'Or i 2008

12 år 8 måneder siden #10 af Raul7777
Jeg ser det ikke som, at han siger, at hans synes Messi bør vinde den, men at ham foretrækker Messi.. En ting er, at han overhovedet ikke burde at blande sig eller give hans mening til kende pga hans position, men nu er folk begyndt at fortolke udtalelsen anderledes..

12 år 8 måneder siden #11 af Raul7777

Daniel skrev:

Raul7777 skrev: Jeg mindes ikke, at der på noget tidspunkt bliver udtalt at han ønske Messi vinder prisen.. Det burde måske rettes i artiklen.

Blatter: "I cannot say who is the best, there will again be a contest this year - I like both of them but I prefer Messi.". Jeg kan ikke se, hvordan denne udtalelse kan forstås anderledes, og det kunne Marca heller ikke ;-)

Blatter foretrækker Messi, og tror ikke han mener i soveværelset.......

Jeg ser det ikke som, at han siger, at hans synes Messi bør vinde den, men at ham foretrækker Messi.. En ting er, at han overhovedet ikke burde at blande sig eller give hans mening til kende pga hans position, men nu er folk begyndt at fortolke udtalelsen anderledes..

Leveret af Kunena Forum