Forlængelse til Lopéz?
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Marca mener at vide, at Real Madrid arbejder seriøst på en kontraktforlængelse til Diego Lopéz.
Målmanden har til bravour overtaget rollen i målet, og det rygtes altså nu, at Florentino Pérez står klar med en fire års kontrakt, der indeholder en markant lønstigning.
En sådan aftale vil givetvist cementere Lopéz’ plads som førstevalg i Madrid.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- falle
- Gæst
-
Igår havde Marca en video oppe med hans fantomredninger, og hvis han fortsætter med dem, så er han velkommen til at være førstevalg i min bog :)
- Ikertheman
- Gæst
-
Bliver spændende at se, hvorledes Lopez beholder pladsen i buret og hvorvidt Casillas forlader Real i vintertransfervinduet..
- henrikcomn
- Bruger er blokkeret
-
Ikertheman skrev: Jeg er enig, Lopez er en rimelig solid keeper...
Jeg brækker mig snart over folk der har noget personligt imod forskellige Realspillere fordi de har slået deres favorit af! Støt dog ham der gør det bedst!
Diego har jo været fuldstændig outstanding siden han kom tilbage!! Fuldt forståeligt at han har slået Casillas af!
Det ligeså kvalmende at hører på som dem der hele tiden langer ud efter Arbeloa, som gør det laangt bedre i år og er mere offensiv end nogensinde (ja ved godt han spillede en skidt kamp forleden).!
Vær dog glad for konkurrencen, for jeg syntes især Arbeloa vs Carvajal duellen er uundværlig, og at Diege vs Casillas duellen helt sikkert holder dem begge to på toppen!
henrikcomn skrev: Jeg brækker mig snart over folk der har noget personligt imod forskellige Realspillere fordi de har slået deres favorit af! Støt dog ham der gør det bedst!
Diego har jo været fuldstændig outstanding siden han kom tilbage!! Fuldt forståeligt at han har slået Casillas af!
Nu skriver Ikertheman jo faktisk: "... Lopez er en rimelig solid keeper, som fortjener en forlængelse!" Han sviner, da ikke Lopez til?
henrikcomn skrev: Vær dog glad for konkurrencen, for jeg syntes især Arbeloa vs Carvajal duellen er uundværlig, og at Diege vs Casillas duellen helt sikkert holder dem begge to på toppen!
Igen her, skriver Ikertheman jo bagefter: "...glæder mig over den mere eller mindre ligeværdige konkurrence mellem de to målmænd...". så er I vel enige, hvad det angår.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
- Ikertheman
- Gæst
-
henrikcomn skrev:
Ikertheman skrev: Jeg er enig, Lopez er en rimelig solid keeper...
Jeg brækker mig snart over folk der har noget personligt imod forskellige Realspillere fordi de har slået deres favorit af! Støt dog ham der gør det bedst!
Det ligeså kvalmende at hører på som dem der hele tiden langer ud efter Arbeloa, som gør det laangt bedre i år og er mere offensiv end nogensinde (ja ved godt han spillede en skidt kamp forleden).!
Vær dog glad for konkurrencen, for jeg syntes især Arbeloa vs Carvajal duellen er uundværlig, og at Diege vs Casillas duellen helt sikkert holder dem begge to på toppen!
Jaken har allerede svaret for mig...
Hvad jeg prøver, at få til at fremgå af min kommentar er, at Lopez leverer et godt niveau, omend ikke altid så skide sikkert, men det var jo heller ikke altid det, som Casillas stod for (her skal skylden ikke altid placeres på målmanden, men nok nærmere på forsvaret/holdet generelt).. Jeg støtter da Lopez som Real-spiller, hvilket også tydeligt fremgår af min kommentar, at jeg hellere så Casillas på mål er en anden sag, men man skal se bort fra realiteterne, hvis man mener, at Lopez er en dårlig målmand..
Jeg tror, at du undlod at læse hvad jeg mente og nærmere konkluderede ud fra mit profilnavn..