Hvad vil Ancelotti?

• The Legend
  • Gæst
  • Gæst
12 år 8 måneder siden #13 af The Legend
Besvaret af The Legend på emne Hvad vil Ancelotti?

M_linding skrev:

The Legend skrev: Det er jo ikke det, som han skal forstå, han skal bare til at give de spillere tillid, som han mener er de rigtige 11, også så de spillere kan lære hinanden bedre at kende, når de spiller sammen. Selvom de 11, så måske ikke spiller vildt godt i starten, men stadig vinder, så må resultaterne være det vigtigste, og så skal spillet nok komme, når de lige er spillet sammen.

Jeg synes desværre også, at Ancelotti allerede har vist sig som en kylling, dette er sagt på baggrund af flere ting.
1. Han tør ikke at lægge sig fast på en startopstilling
2. Jeg tror desværre heller ikke, at han tør lave målmandsbyttet, medmindre lopez bliver skadet, hvilket desværre måske kan komme til at koste, at Casillas finder en ny klub. Dette er ellers et byttet, som langt de fleste Madridistas gerne ser ske.
3. Han tør ikke helt at give de unge en rigtig chance. Benzema spiller elendigt, og fansene buer ham ud, i denne situation tør han ikke rigtig at give Morata en rigtig chance, selvom han spiller godt. Jeg siger dog ikke, at jeg synes, at man skulle bruge Morata i stedet for Benzema, men Ancelotti følte jo selv, at han blev nød til at gøre noget, og der tør han så bare ikke bruge en ung spiller på trods af godt spil. Og så skal han helt klart til at give Jese og Morata mere spilletid.

Btw. jeg siger ikke, at alt hvad jeg skriver er sandt, men det er blot en fornemmelse, som jeg sidder med.

1. Tør? Vi har haft masser af skader og nye spillere. Og kunne det tænkes, at han rent faktisk bare ønsker at benytte alle de kvalitetsspillere vi har?

Der er mange nye spillere ja, men så mange skadet har vi vel heller ikke haft 2-3 er vel ikke mange, når man spiller så mange kampe

2. Igen: Tør? Han turde det netop lade Lopez fortsætte, i stedet for at gøre det nemme, og sætte Iker tilbage i kassen.

Har jeg vist svaret på i mit svar til Real-Laudrup

3. Har en Real Madrid-træner nogensinde givet så meget tillid til de unge? Og er det fordi man ikke tør lave en udskiftning, når man lader en upopulær spiller spille, i stedet for at gøre det nemme?

Den er der vist også svaret på

............................................................

Jeg har i det hele taget svært ved at forstå, hvad det interessante ved denne observation er. Tværtimod, så må Ancelotti gerne rotere endnu mere, for min skyld. Fro jeg vil gerne se noget mere til Jesé og Casemiro.

Vil også gerne se mere til Jese, og som jeg også skriver til Real-Laudrup, så mener jeg ikke, at det er en rotation han har ønsket indtil videre, da det klart ville være oplagt at bruge Jese i rotation.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 8 måneder siden #14 af Real-Laudrup
Besvaret af Real-Laudrup på emne Hvad vil Ancelotti?

GutiHAZ14 skrev: Jeg ser virkelig frem til et præsident skifte !!!

Det tror jeg at vi alle gør! Men det kommer ikke til at ske in the near future(på dansk?).

• The Legend
  • Gæst
  • Gæst
12 år 8 måneder siden #15 af The Legend
Besvaret af The Legend på emne Hvad vil Ancelotti?

Real-Laudrup skrev:

GutiHAZ14 skrev: Jeg ser virkelig frem til et præsident skifte !!!

Det tror jeg at vi alle gør! Men det kommer ikke til at ske in the near future(på dansk?).

Der er vist noget, som vi kan blive enig om der "Real-Laudrup" :)

Leveret af Kunena Forum