Ramos tilbage som back
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Sergio Ramos er tilbage på backpladsen i højre side. Det afslører et kig på den startopstillingen som Marca netop har offentliggjort og som skulle være den Ancelotti vælger at satse på. Beslutningen om at skubbe Ramos ud til højre giver plads til både Pepe og Varane i det centrale forsvar.
På midten får Xabi Alonso genvalg ovenpå weekendens sejr over Rayo, Isco får rig lejlighed til at hyggesnakke med Ángel dí María undervejs i aftenens kamp - begge er de nemlig på bænket, da Ancelotti har valgt en offensiv bestående af Benzema, Cristiano Ronaldo og Gareth Bale.
På bænken sidder udover førnævnte offensive kort også Diego Lopéz, Arbeloa, Carvajal, Illarramendi og Jesé, mens Nacho, Morata og Casemiro er sat på tribunen.
Real Madrid:
Casillas - Marcelo, Varane, Pepe, Ramos - Xabi Alonso, Khedira, Modric - Cristiano, Benzema, Bale
Juventus:
Buffon - Asamoah, Bonucci, Barzagli, Cáceres - Pirlo, Pogba, Vidal, Marchisio - Tévez, Llorente
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- LaDecima
- Gæst
-
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Jeg synes det er forfriskende, at Ancelotti tager konsekvensen i perioder, hvor ellers faste spillere, underpræsterer. Det har indtil nu sat gang i Benzema, gjort at flere spillere har fået chancen og mon ikke det vil holde truppen mere frisk.
Jeg synes i den grad man kan se, hvad det er Ancelotti vil. Mange holdopstillinger eller ej, svaret ligger selvfølgelig ikke lige for, men det er omvendt heller ikke raketvidenskab.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
At han roterer mellem spillerne giver også enormt god mening, det er en lang sæson og alle skal holdes i ilden. Min største bekymring går da personligt også mere på, at han ret ofte ændrer system. Som du selv nævner, er vi pt i gang med en 4-3-3-fase, men hvem ved, den bliver måske snart afløst af en 4-2-2-2 med Isco istedet for Modric eller noget helt tredje.
Spillerne har ved flere lejligheder virket lidt forvirrede omkring afstemningen i forsvarsspillet, hvor jeg tydeligt har set tegn på manglende forståelse mellem forsvarets og midtbanens opgaver. Her kunne jeg altså godt mistænke Ancelottis vægelsind ift. spillesystem for at skabe unødig forvirring.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
raul7=kongen skrev: Tjah, han tager vel konsekvensen af at Arbeloa og Carvajal begge har underpræsteret. Blandt alle denne unuancerede kritik af Ancelottis opstillinger overser mange, at han bankede Benzema på bænken, selvom alternativerne var forsvindende(franskmanden er siden kommet igang), han bankede Isco på bænken, da denne begyndte at underpræstere(det har ledt til en succesfuld 4-3-3, som gør det svært for spanieren at vende tilbage, men det er ok, for talentet har brug for en lille pause), nu gælder det så opgøret med den underpræsterende højre back. Mon ikke Carvajal eller Arbeloa snart er tilbage.
Jeg synes det er forfriskende, at Ancelotti tager konsekvensen i perioder, hvor ellers faste spillere, underpræsterer. Det har indtil nu sat gang i Benzema, gjort at flere spillere har fået chancen og mon ikke det vil holde truppen mere frisk.
Jeg synes i den grad man kan se, hvad det er Ancelotti vil. Mange holdopstillinger eller ej, svaret ligger selvfølgelig ikke lige for, men det er omvendt heller ikke raketvidenskab.
Jeg synes han skal smide Ramos på banken i et par kampe i træk, netop for at få ham igang. Vi så Mourinho gøre det i sidste sæson da Ramos også startede dårligt, men efter han blev bænket i Chl mod City, kom han tilbage stærkere end nogensinde. Ramos spillede en fantastisk sæson sidste sæson, men i denne her har han startet dårlig.
Så jeg er enig i at at smide en ellers etableret spiller på bænken, kan virke som et wakeup Call.
- Real-Laudrup
-
- Platin bruger
-
Nu smed Mou, Ramos på bænken pga det han sagde efter Sevilla kampen.elle44 skrev: Jeg synes han skal smide Ramos på banken i et par kampe i træk, netop for at få ham igang. Vi så Mourinho gøre det i sidste sæson da Ramos også startede dårligt, men efter han blev bænket i Chl mod City, kom han tilbage stærkere end nogensinde. Ramos spillede en fantastisk sæson sidste sæson, men i denne her har han startet dårlig.
Så jeg er enig i at at smide en ellers etableret spiller på bænken, kan virke som et wakeup Call.
Real-Laudrup skrev:
Nu smed Mou, Ramos på bænken pga det han sagde efter Sevilla kampen.elle44 skrev: Jeg synes han skal smide Ramos på banken i et par kampe i træk, netop for at få ham igang. Vi så Mourinho gøre det i sidste sæson da Ramos også startede dårligt, men efter han blev bænket i Chl mod City, kom han tilbage stærkere end nogensinde. Ramos spillede en fantastisk sæson sidste sæson, men i denne her har han startet dårlig.
Det er muligt at det var hovedårsagen, men det ændrer ikke på at Ramos havde spillet under vanlig standard, og blev sat på plads med en plads på bænken, hvor efter han kom tilbage og spillede en fantastisk sæson.. Trods urolighederne omkring Mou. Jeg har aldrig set en spiller brænde så meget for det, som Ramos gjorde det i semifinalen mod dortmund på hjemmebane.
- Nillerhaz
- Gæst
-