Benzema er Europas mest assisterende angriber
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Karim Benzema har haft en svær start på sæsonen, hvor han har været udsat for voldsom kritik, men den franske angriber er måske på vej ind i varmen igen.
I hvert fald er målene begyndt at komme og samtidig assisterer han sine holdkammerater med målgivende afleveringer og faktisk er Benzema i øjeblikket den angriber i Europa, som har lagt op til flest mål, nemlig 7. Paradoksalt følger Gonzalo Higuaín lige efter med 4 assists i denne sæson.
Karim Benzema har samtidig hjulpet holdet med et stort løbepensum i kampene.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Man kommer længst med tillid, men desværre er det ikke noget der findes i Real Madrid. En af verdens bedste angribere, som desværre lider under en ufattelig heksejagt i Spanien, og særdeleshed Real Madrid.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Dios skrev: Grande!
Man kommer længst med tillid, men desværre er det ikke noget der findes i Real Madrid. En af verdens bedste angribere, som desværre lider under en ufattelig heksejagt i Spanien, og særdeleshed Real Madrid.
Ja, det er forfærdeligt at skulle glædes over de gode resultater som der er flest af med en flok mennesker som kalder sig fans som faktisk skader vores egne spillere mere end som modspillerene skader dem på banen!!!
Tankevækkende at en spiller som Higuain der var utrolig svinsk behandlet sidste sæson er blomstret sådan op efter han er sluppet væk fra Madrid!
Men heldigvis, så er Benzema som er fantastisk med en bold på vej frem efter en nedtur på skallede 1 måned...og sammen med Bale som også viser evne til at ville assiststere, der kan man se frem til nogle gode kampe.
Problemet er bare, at når man tager udgangspunkt i den position, så er der ingen vej uden om, at man vil få mange chancer, der skal scores på og der har han simpelthen ikke været kynisk nok.
Men generelt synes jeg ihvertfald vi skal få det maksimale ud af Benzrma og gøre ham stærkere, end at hente en Falcao ind og tro at vi med hele 3 målsøgende på banen vil betyde vi vil score mål på samlebånd.
- RasmusKring
- Gæst
-
Det er sjovt, at alle snakker sådan om tillid. Benzema havde masser af tillid i starten af sæsonen, men han producerede ikke ret meget. Det var først efter at være blevet bænket i er par kampe, at han kom tilbage. Det er ikke tillid, der har bragt ham i god form. Det er derimod et par kampe på bænken.
En spiller i Real skal ikke have ubetinget tillid. Hvis holdet skal præstere på et højt niveau hele sæsonen, så skal der være konkurrence. Hvis man ikke kan klare konkurrence, så hører man ikke hjemme i en storklub som Real Madrid. Benzema har heldigvis indtil videre bevist, at han hører til.
- falle
- Gæst
-
Morientes2012 skrev: Hvori ligger paradokset?
At man før sommerferien mente at Higuain var den bedre af de to.
Faktum er at Benzema på nuværende tidsspunkt har scoret mere end ham, og også lagt op til flere mål.
falle skrev:
Morientes2012 skrev: Hvori ligger paradokset?
At man før sommerferien mente at Higuain var den bedre af de to.
Faktum er at Benzema på nuværende tidsspunkt har scoret mere end ham, og også lagt op til flere mål.
Higuain har dog haft det meget svære end Benzema.
Higuain har skiftet klub, er kommet til et nyt land, som har fået ny træner og hvor de mistet deres størreste stjerne - noget der helt sikkert har påvirket klubben og så er holdet generelt dårligere end Madrids på positionerne omkring ham. Derudover så har Higuain været skadet fra 28/9 til 17/10 noget, der har gjort at han havde nogle kampe hvor han ikke var i topform. Derfor er det ret flot at han har scoret fem mål i ligaen og tre mål i CHL.
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
RasmusKring skrev: Jeg har været en stor kritiker af Benzema, men der er ingen tvivl om, at hans største styrke er hans evner som spilstation. Her har han altid været god, og det har han i særdeleshed vist de sidste 4 kampe. Han mangler dog en del skarphed foran kassen og timing i sine dybdeløb, før jeg vil gå så langt som at kalde ham verdensklasse.
Det er sjovt, at alle snakker sådan om tillid. Benzema havde masser af tillid i starten af sæsonen, men han producerede ikke ret meget. Det var først efter at være blevet bænket i er par kampe, at han kom tilbage. Det er ikke tillid, der har bragt ham i god form. Det er derimod et par kampe på bænken.
En spiller i Real skal ikke have ubetinget tillid. Hvis holdet skal præstere på et højt niveau hele sæsonen, så skal der være konkurrence. Hvis man ikke kan klare konkurrence, så hører man ikke hjemme i en storklub som Real Madrid. Benzema har heldigvis indtil videre bevist, at han hører til.
2 mål i 2 første kampe, og alligevel blev han buhet ud af stadion i nogle af de første kampe. Han scorede og lavede assist i de første kampe, men der blev konstant buhet af ham, og folk var hårde ved ham. Han havde ingen tillid overhovedet!
Et par kampe på bænken siger du? Hvad var så undskyldningen sidste sæson for både Benzema og Higuain? Og hvorfor tager du Higuain's udtalelser for givet, at det var ødelæggende for dem begge, at de bare skulle begå 1 fejl, og den ville de blive straffet for.
Nuvel, så er det Real Madrid, men mage til storhedsvanvid skal man godt nok lede længe efter!
Der er bare så mange fejl og mangler i dit indlæg. For hvad er det der gør Ronaldo kan blive ved år efter år uden konkurrence på hans plads? Hvordan kunne Casillas blive ved med og holde niveauet så højt år efter år? Hvis vi ikke prøvede og proppe folk ned i kasser, og tro at alle er ens, så vil det gå meget bedre. Nogle spillere har brug for 100% opbakning, nogle spillere præstere bedst i pressede situationer, og nogle præstere kun i faste vante rammer.
En angriber har specielt brug for tillid, da selvtillid ofte er den afgørende faktor for succes, og selvtillid tankes kun ved anerkendelse og tillid fra andre.
- RasmusKring
- Gæst
-
Dios skrev: 2 mål i 2 første kampe, og alligevel blev han buhet ud af stadion i nogle af de første kampe. Han scorede og lavede assist i de første kampe, men der blev konstant buhet af ham, og folk var hårde ved ham. Han havde ingen tillid overhovedet!
Et par kampe på bænken siger du? Hvad var så undskyldningen sidste sæson for både Benzema og Higuain? Og hvorfor tager du Higuain's udtalelser for givet, at det var ødelæggende for dem begge, at de bare skulle begå 1 fejl, og den ville de blive straffet for.
Nuvel, så er det Real Madrid, men mage til storhedsvanvid skal man godt nok lede længe efter!
Der er bare så mange fejl og mangler i dit indlæg. For hvad er det der gør Ronaldo kan blive ved år efter år uden konkurrence på hans plads? Hvordan kunne Casillas blive ved med og holde niveauet så højt år efter år? Hvis vi ikke prøvede og proppe folk ned i kasser, og tro at alle er ens, så vil det gå meget bedre. Nogle spillere har brug for 100% opbakning, nogle spillere præstere bedst i pressede situationer, og nogle præstere kun i faste vante rammer.
En angriber har specielt brug for tillid, da selvtillid ofte er den afgørende faktor for succes, og selvtillid tankes kun ved anerkendelse og tillid fra andre.
Du skriver som om, at du er den eneste i verden, der har forstand på fodbold. Man kan sku' godt have lidt repeskt for hinanden, selvom man er uenige.
Som du skriver, så er spillere forskellige. Ronaldo og Casillas er en helt anden sag end Benzema, så lad os blive på sporet.
Er du uenig i, at Benzema har været bedre efter han startede ude imod Barca? Han scorede måske i de første kampe, men han spillede nogle elendige kampe. Jeg husker bl.a. hvordan han stod offside 6 gange i første halvleg imod Betis.
Higuains kommentarer må stå for egen regning. Jeg skal ærligt indrømme, at jeg sjældent lægger mærke til, hvad spillere skriver, når de smækker med døren. Hører du også efter, når Barca-folkene snakker om Real?
Du skriver som om, at du er den eneste i verden, der har forstand på fodbold. Man kan sku' godt have lidt repeskt for hinanden, selvom man er uenige.
Som du skriver, så er spillere forskellige. Ronaldo og Casillas er en helt anden sag end Benzema, så lad os blive på sporet.
Er du uenig i, at Benzema har været bedre efter han startede ude imod Barca? Han scorede måske i de første kampe, men han spillede nogle elendige kampe. Jeg husker bl.a. hvordan han stod offside 6 gange i første halvleg imod Betis.
Higuains kommentarer må stå for egen regning. Jeg skal ærligt indrømme, at jeg sjældent lægger mærke til, hvad spillere skriver, når de smækker med døren. Hører du også efter, når Barca-folkene snakker om Real?
Jeg har da masser af respekt for dig? Hvorfor tror du ikke det?.
Du skrev grunden til Benzema har vist bedre tider, er fordi han blev bænket. Altså du skrev det som facts! Nej jeg er ikke uenig med dig i, at Benzema har præsteret bedre siden han kom ind imod Barcelona, men jeg mener langtfra det er bænkningen der er skylden til hans nuværende form, og jeg synes hans kamp imod Gala har været hans bedste i Real Madrid.
Jeg tager det til mig, hvis jeg synes det er rigtigt! Jeg er sådan set ligeglad med hvem der siger det, men er det rigtigt, så er det rigtigt. Der var ingen sure miner fra Higuain, men han konstaterede bare, at det var mentalt hårdt, og faktisk ødelæggende for både Benzema og ham selv.
Dios skrev: 2 mål i 2 første kampe, og alligevel blev han buhet ud af stadion i nogle af de første kampe. Han scorede og lavede assist i de første kampe, men der blev konstant buhet af ham, og folk var hårde ved ham. Han havde ingen tillid overhovedet!
Jeg ved, at du følger nok med til, at du ved, hvorfor der blev buhet af ham i de første par kampe.
I optakten til kampen i morgen, forklarer Sid Lowe egentlig meget godt, hvorfor Benzema er så vigtig.