Gündogan-aftale rykker tættere på

12 år 8 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Real Madrid nærmer sig langsomt, men sikkert en aftale med Borussia Dortmund om den tyske midtbanespiller Ilkay Gündogan, som har kontrakt-udløb i 2015.

Spansk presse melder i dag, at Real Madrid nu har en formel aftale med Dortmund om, at Gündogan skifter til den spanske hovedstad til den kommende sæson, hvor han vil blive en del af den endelige aftale, som lader Nuri Sahin blive i Dortmund mod at betale 7 millioner €.

Til gengæld henter Real Madrid så Gündogan, som ventes at koste i omegnen af 30 millioner €.

Forhandlingerne mellem parterne har stået på gennem længere tid og Real Madrids gode forhold til Dortmund har angiveligt spillet en afgørende rolle for, at man nu er tæt på at have en aftale på plads, selv om den først bliver offentliggjort til næste sommer.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 8 måneder siden #2 af pm
Hans far udtalte da tidligere idag, de ikke har nogen aftale af nogen slags med Madrid?

• Orange You Glad
  • Gæst
  • Gæst
12 år 8 måneder siden #3 af Orange You Glad
Besvaret af Orange You Glad på emne Gündogan-aftale rykker tættere på
Det er nemlig lige præcis rigtigt, pm. Artiklen er her - godt nok på tysk. Gündogans far (og agent) siger, at der ikke er nogen aftale med Real Madrid, og at de kun venter med at forhandle om en forlængelse med Dortmund, fordi Gündogan er skadet lige nu.

www.kicker.de/news/fussball/bundesliga/s...en-uns-und-real.html
Sidste redigering: 12 år 8 måneder siden ved Orange You Glad.

12 år 8 måneder siden #4 af Siempre Madrid

pm skrev: Hans far udtalte da tidligere idag, de ikke har nogen aftale af nogen slags med Madrid?

Det er vel ikke overraskende, at Gündogan og hans far (Og Dortmund og Real Madrid for den sags skyld) ikke ønsker at blive inddraget i den sag lige nu.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

• Orange You Glad
  • Gæst
  • Gæst
12 år 8 måneder siden #5 af Orange You Glad
Besvaret af Orange You Glad på emne Gündogan-aftale rykker tættere på

Siempre Madrid skrev:

pm skrev: Hans far udtalte da tidligere idag, de ikke har nogen aftale af nogen slags med Madrid?

Det er vel ikke overraskende, at Gündogan og hans far (Og Dortmund og Real Madrid for den sags skyld) ikke ønsker at blive inddraget i den sag lige nu.

Endnu mindre overraskende er det vel, at Marca endnu en gang hælder vand ud af ørerne.

• DonSelf
  • Gæst
  • Gæst
12 år 8 måneder siden #6 af DonSelf
Besvaret af DonSelf på emne Gündogan-aftale rykker tættere på
Kan man forstille sig, at de også vil prøve at få Morata ind i handlen. De har før vist interesse for netop Morata ?

12 år 8 måneder siden #7 af Lykke

DonSelf skrev: Kan man forstille sig, at de også vil prøve at få Morata ind i handlen. De har før vist interesse for netop Morata ?

Jeg syntes personligt at det ville være forkert at smide Morata med ind i den handel, vi har brug for ham på holdet.

Jeg syntes tilgengæld at Real Madrid lige skal tage en slapper med de midtbanespillere, Gündogan er en rigtig god spiller, men vi har altså en masse midtbanespillere jeg hellere så brugt før vi skal ud og købe en ny.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid, JimmyBroe

12 år 8 måneder siden #8 af Real-Laudrup

Lykke skrev: Jeg syntes tilgengæld at Real Madrid lige skal tage en slapper med de midtbanespillere, Gündogan er en rigtig god spiller, men vi har altså en masse midtbanespillere jeg hellere så brugt før vi skal ud og købe en ny.

Vi havde også en del offensivspillere på holdet, men alligevel brugte vi €100M For Bale......

12 år 8 måneder siden #9 af Gribben

Real-Laudrup skrev:

Lykke skrev: Jeg syntes tilgengæld at Real Madrid lige skal tage en slapper med de midtbanespillere, Gündogan er en rigtig god spiller, men vi har altså en masse midtbanespillere jeg hellere så brugt før vi skal ud og købe en ny.

Vi havde også en del offensivspillere på holdet, men alligevel brugte vi €100M For Bale......

Hvilket mere og mere tyder på, var en god investering.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

12 år 8 måneder siden #10 af Dios
Jeg er helt klart frisk på og se Gündogan i klubben. Han er simpelthen fantastisk!

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

12 år 8 måneder siden #11 af asp3200
Så er et salg af casemiro, Alonso eller khedira nok på vej. Nok to af dem.

12 år 8 måneder siden #12 af Real Madrid
Gündogan, Modric, Isco, Illarramendi, Casemiro, Jose Rodriguez

Hvis Gündogan kommer, så vil overstående være min favorit midtbane til næste sæson. Sys der er for mange kokke allerede nu... og er ikke den helt store tilhænger af for meget rotation på den centrale del af banen.

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Sidste redigering: 12 år 8 måneder siden ved Real Madrid.

Leveret af Kunena Forum