Undertøj, Blatter og Cristiano Ronaldo
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Cristiano Ronaldo har taget særligt den kvindelige halvdel af verdens befolkning med storm med sine seneste reklamebilleder.
Cristiano Ronaldo var for nylig interviewoffer i en artikel med modemagasinet ShortList. Madridista.dk
bringer hermed en oversættelse af de mest væsentlige spørgsmål.
Hvem havde du som modeikoner, da du voksede op?
Jeg var ærlig talt ikke ret interesseret i mode som ung, dengang var jeg mere fokuseret på de spillere, som gjorde det godt. Særligt var
jeg imponeret over Rui Costa og Luis Figo, og det har altid været min drøm at blive professionel fodboldspiller, og det har jeg været siden, jeg var 16. Så jeg er meget glad.
Hvad er de største modefejl, som folk laver i dag?
Nogle gang er det utroligt, hvad folk kan finde på at have på, men det handler i virkeligheden bare om at have det godt i det, man
har på.
Det handler altså om at føle sig godt tilpas?
Lige præcis. Lad være med at kopiere andre. Bare fordi folk er berømte, så tror folk, at de skal have det på, som stjernerne har på,
og at folk så automatisk vil synes om dem. Men sådan hænger tingene altså ikke sammen. Hav i stedet på det, som du har det godt med. Men som sagt, nogle gange kan jeg altså godt blive perpleks over det, som folk kan finde på at gå rundt i.
Du har selv haft nogle interessante tøjstile igennem dit liv. Kigger du nogensinde tilbage og spørger dig selv; hvad tænkte jeg dog på?
Når jeg ser tilbage på billeder af mig selv fra mine teenageår, så kan jeg godt bliver overrasket over mig selv. Det kan være måden, jeg har haft mit hår klippet eller farvet på. Da jeg var i Manchester United havde jeg 'spaghetti-hår', langt og med gule spidser. Hvad tænkte jeg dog på?
Hvor meget bruger du på tøj hver måned?
Jeg fører ikke regnskab, men jeg tror ikke, at jeg bruger så meget endda. Jeg har jo mit eget tøjmærke, og så har jeg en aftale med Nike, og udover dem så køber jeg ikke så meget.
De nye modelbilleder (for undertøj, red.) har en del til fælles med den karikerede film Zoolander, hvad har dine holdkammerater sagt?
De så dem, da jeg gav dem alle sammen et par boksershorts. Et par stykker af dem sagde, at de synes, jeg ser godt ud.
Sagde Gareth Bale noget omkring det?
Han var der også, og han sagde, "du ser godt ud". Han er en fantastisk knægt, også Coentrão sagde, at han synes om boxershorts, og Pepe tog dem faktisk på med det samme, og har bedt mig om at sende ham flere par.
Så vi kan godt forvente, at du kommer til at patruljere omklædningsrummet for at sikre dig, at alle går i dit undertøj nu?
Ja, det kan ikke være anderledes.
Og Sir Alex Ferguson, hvad vil han sige om dine nye billeder?
Han vil elske dem, fordi han elsker mig. Han er en fantastisk mand og en af de vigtigste mennesker, jeg har mødt i fodboldverdenen. Han er altid i mit hjerte, særligt fordi en del af min succes er på grund af ham. Han er min far i fodboldverdenen og jeg vil altid være taknemmelig for den måde, han har hjulpet mig.
Her er det store spørgsmål: Tror du, at spillere fra Manchester City eller Barcelona vil købe dit undertøj?
Min prioritet er ikke at sælge til dem, men til normale mennesker. Folk, der synes om mig, og som sætter pris på mit arbejde og min stil. Det er også til børn, vi har en serie til dem, og det er vigtigt for mig, fordi jeg har mange unge fans.
Tror du, at det er en forudindtagethed omkring fodboldspillere, og deres store fokus på udseende? Særligt i lyset af Blatters seneste kommentar om, at du bruger flere penge på at gå til frisøren end Lionel Messi?
Jeg gider ikke tale om Blatter, den historie er lukket, men det er vigtigt at have et godt image på og udenfor banen. Det er bare vigtigt at kende
til forskellen mellem dem. Førsteprioriteten er fodbold og så længe jeg gør det godt på banen, så er de andre ting knap så vigtige.
Tror du nogensinde, at folk antager dig for at være overfladisk?
Måske nogle gange, ja. Men jeg dømmer ikke folk. Nogle kan lide mig og nogle kan ikke. Så simpelt er det. Og jeg er egentlig ligeglad, hvad folk synes om mig. Jeg prøver bare at gøre mit bedste, og det synes jeg, at jeg gør ret så ofte på banen.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen