Stor støtte til Khedira
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Seks måneder menes Khedira at være ude ovenpå sin skade i Tysklands venskabskamp mod Italien fredag.
Det strømmer ind med støtte til Sami Khedira fra spillerens holdkammerater. Sådan må det næsten være ovenpå den kedelige melding fra tidligere denne lørdag om, at tyskeren er ude i mindst seks måneder.
Dermed er Khediras VM i fare, mens det set med Madrid-briller er et hårdt slag for Ancelotti at måtte undvære en af sine absolutte nøglespillere.
Vi bringer hermed et lille uddrag af nogle af de rørstrømske status-opdateringer, der er kommet fra nær og fjern.
Iker Casillas
God bedring min ven. Vi ønsker dig det bedste. Skynd dig at komme tilbage.
Cristiano Ronaldo
Sami Khedira, jeg ønsker dig det bedste i din genoptræning. Du er en kriger, og vi ser frem til, at du hurtigt er retur. VM venter på dig.
Pepe
Sami Khedira, vi er alle med dig i disse timer. Vi ønsker dig en hurtig og effektfuld retur.
Sergio Ramos
Alt min største til min ven Sami Khedira. Håber, det går godt i dag. Du returnerer snart. Vær stærk min ven.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Rendering Error in layout Message/Item: KunenaBbcodeLibrary::DoInstagram(): Argument #1 ($bbcode) must be of type Nbbc\BBCode, string given, called in /var/www/madridista.dk/public_html/libraries/kunena/bbcode/bbcode.php on line 193. Please enable debug mode for more information.