Optakt: Real Madrid – Galatasaray
GutiHAZ14 skrev:
Roesen7 skrev:
RasmusKring skrev:
GutiHAZ14 skrev: Jese spillede en ret skidt kamp, og han kan måske løbe stærkt, men der var overhovedet ikke fart over ham idag.
Vi er helt enige. Han er helt tydeligt ikke helt vant til tempoet i CL og Liga BBVA. Hans boldomgang er for langsom.
Eddermanme uberettiget kritik. Han får langt om længe chancen fra start. Endda ikke på sin naturlige position og bliver så udskiftet tidligt grundet Ramos dumhed. Synes simpelthen ikke man kan tillade sig at kritisere ham på så tyndt et grundlag.
Det samme skete for Morata mod Rayo Vallecano, men han kviterede med mål. Der er ikke noget at sige til at Jese tages ud, han var blandt kampens dårligste, så kritikken er helt berettiget.
Overdriver du ikke bare lidt? Drengen fik jo lidt over 20 minutter på banen.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
GutiHAZ14 skrev:
Roesen7 skrev:
RasmusKring skrev:
GutiHAZ14 skrev: Jese spillede en ret skidt kamp, og han kan måske løbe stærkt, men der var overhovedet ikke fart over ham idag.
Vi er helt enige. Han er helt tydeligt ikke helt vant til tempoet i CL og Liga BBVA. Hans boldomgang er for langsom.
Eddermanme uberettiget kritik. Han får langt om længe chancen fra start. Endda ikke på sin naturlige position og bliver så udskiftet tidligt grundet Ramos dumhed. Synes simpelthen ikke man kan tillade sig at kritisere ham på så tyndt et grundlag.
Det samme skete for Morata mod Rayo Vallecano, men han kviterede med mål. Der er ikke noget at sige til at Jese tages ud, han var blandt kampens dårligste, så kritikken er helt berettiget.
Synes du skal overtage jese's plads på holdet. Ved ikke hvad du forventer af en 20 årig, der spiller sin første sæson som prof. Selv ronaldo spillede dårlig af og til som 20 årig. Din kritik er ikke berettiget, især ikke fordi han kun spillede 25 min. Holdet fungerede heller ikke de første 25-30 min.
BBB skrev: I denne sæson har Arbeloa scoret flere mål i CL end Neymar.
Helt sikkert, så ville jeg heller ikke bytte Arbeloa væk for Neymar, om så der fulgte penge med.
Jeg er sikker på at der går lidt tid før man har glemt den der med Arbeloa og målet, og 10 min. efter hvor han snupper en bold og følger den hele vejen op til buret og efter lidt bold frem og tilbage så ender med en assist til Di Maria som så kan score et mål som han virkelig fortjente og iøvrigt mentalt havde brug for.......
Som Benzema fan, der er jeg iøvrigt også glad for den support Arbeloa flere gange har vist over for sine holdkammerater hvis de er i en nedtursperiode, den slags kan på længere sigt være lige så godt som assister, og man er vel med drengene i tykt og tyndt ikke???
- falle
- Gæst
-
GutiHAZ14 skrev:
Roesen7 skrev:
RasmusKring skrev:
Hvilket var utroligt flot af Morata. Nu vil jeg ikke gøre det til en duel mellem Jese og Morata, for tror vidst godt alle der har læst mine indlæg ved jeg synes utroligt godt om dem begge, men hvordan kan du sammenligne Rayo og Galatasaray? Hvor mange kampe har vores etablerede spillere ikke spillet dårligt de første 20-30 min. Jeg kan finde et par kampe, hvor det er sket for Cristiano (intet hate mod ham, men når han kan spille skidt, kan alle). Jeg synes du går efter manden i stedet for bolden med din kritik og det virker især uberettiget, når resten af holdet heller ej var imponerende i starten. Det havde været en anden sag, hvis vi var kommet buldrende og Jese bare havde været en klods om benet for holdet, men det var jo ikke tilfældet. Forventer du, at en 20-årig løfter et Real Madrid hold, så skal du lære at forventningsafstemme rigtigt.
Den her sæson handler for Morata, Jese og Casemiro om at få hår på brystet, vende sig til niveauet og langsomt spille sig ind i kampen om startpladser. Næste sæson skal de så få alvor vise hvad de er lavet af og slås med de etablerede stjerner om startpladser.
No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
- GutiHAZ14
- Gæst
-
Jeg er sgu en stolt Arbeloa fan i dag, det var smukt at se ham stråle sådan. Håber at han bliver ved!
- Ikertheman
- Gæst
-
Ja, han spillede ikke godt de godt og vel 25 min han fik, men jeg kan godt nok også pege flere ud, som ikke gjorde det..
di Maria spillede sig først op efter halvlegen, for han var godt nok ringe i 1. halvleg - det var jo nærmest kun bagkæden, som stillede i stærkeste formation.. Synes ikke, at kritikken er berettiget, når man tager hans nye position og at vi spillede med reserverne i mente...
Angående Jese så fik han kun 20 minutter. Endda i starten af kampen, hvor hele Real generelt spillede forfærdeligt. Endda der hvor det gik allemest skidt var med afleveringerne og så det svært at gøre så meget, når man spiller på toppen. Og forventer man at en 20-årig i sin første sæson for førsteholdet skal vinde kampen på egen hånd? Man må bare konstantere at han var uheldig og fik spilletid der hvor det gik elendigt for holdet.
- GutiHAZ14
- Gæst
-
Der er vist ingen grund til at snakke om Galatasaray, med den præstation de leverede idag, bør de kastes for løverne når de vender hjem til Tyrkiet. Ingen mavedans til dem i aften.
Ikertheman.
Der er ingen der sviner Jese. Kun at han ikke spillede godt. Og ja holdet startede af HT de første 20 min.