Cristiano Ronaldo modtog Trofeo Alfredo di Stéfano

12 år 7 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Cristiano Ronaldo modtog i dag Trofeo Alfredo di Stéfano for andet år i træk, da den spanske sportsavis Marca holdt sit årlige uddelings-show.

Prisen får han efter at være kåret som sidste sæsons bedste spiller i Liga BBVA og efterfølgende var han naturligvis glad og stolt over præmien, som blev overrakt af selveste Don Alfredo di Stéfano:

- Det vigtigste er at nyde denne præmie. Det er vigtigt, at den blev overrakt af Di Stéfano, som viste stort overskud ved at komme og overrække den til mig. Jeg har set ham spille og han var et fænomen.

Det samme er Cristiano Ronaldo og han havde måske godt nyt til dem, som gerne vil se ham tilbage på banen snart, og måske især dem, som skal i Parken og se CL-opgøret mod FC København:

- Jeg er ikke længere skadet. Jeg har det godt og jeg har haft det godt i nogle dage nu under genoptræningen. Den sidste kamp spillede jeg ikke for ikke at forcere, men jeg er klar til næste kamp (som for Cristiano Ronaldos vedkommende netop er CL-kampen mod FCK, red.)

Her er han foreløbig noteret for 8 mål i 5 kampe og dermed har han gjort sit til at gøre sig fortjent til Guldbolden, selv om Blatter har forsøgt at fremhæve andre. Udtalelsen er dog siden beklaget og angiveligt har FIFA-præsidenten forsøgt at kontakte Cristiano Ronaldo for at redegøre for sine udtalelser. Om det sagde Cristiano Ronaldo med et smil på læben:

- Jeg har ikke telefon. Min sekretær har ikke givet mig information om det opkald.

Under interviewet roste Cristiano Ronaldo også Atlético Madrid for deres flotte sæson indtil nu og gjorde dem til med-kandidater til det spanske mesterskab, hvor Real Madrid også er ved at spille sig ind i varmen og portugiseren slog da også fast, at holdet er på rette vej og kamp for kamp bliver bedre og bedre.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum