Real Madrid: Morata bliver her

12 år 7 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Engelsk presse har i de seneste dage haft travlt med at sende Álvaro Morata på en lejeaftale i Arsenal fra januar måned.

Det rygte kan de dog godt pakke sammen igen, for Real Madrid skal nemlig have afvist at leje den talentfulde angriber ud, idet man regner ham for en vigtig angrebs-brik i truppen sammen med Cristiano Ronaldo, Benzema og Jesé.

Álvaro Morata har tilsyneladende heller ikke lyst til at skifte til London-klubben. I et interview med Sportium News siger han:

- Jeg tænker kun på at triumfere i Real Madrid. Jeg er glad for at være på dette hold. Langsomt begynder jeg at få mere og mere spilletid. Jeg er overbevist. Min tid er ikke kommet endnu. Det er et privilegium at dele omklædningsrum med de bedste spillere i verden. At træne med dem hver eneste dag giver mulighed for at udvikle sig meget. Det er som at tage en Master i historiens største klub. Jeg synes, at jeg har gjort det godt, når jeg har fået chancen. Mourinho og Toril lærte mig at kæmpe med al min styrke hver eneste dag for at få en plads på holdet og føle tilliden fra Ancelotti.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum