Real Madrid planlægger den kommende sæson

12 år 7 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Ifølge spansk presse er Real Madrid i fuld gang med at planlægge den kommende sæson og her dukker to prominente unge navne op.

Den første er Real Sociedads talentfulde forsvarer, Iñigo Martínez, som ifølge flere spanske journalister er at finde i Real Madrid fra den kommende sæson. Real Madrid skal angiveligt allerede være langt i forhandlingerne med den baskiske klubs ledelse, som man også i sommer forhandlede med, da man købte Illarra for 38 millioner €.

Real Sociedad har dog samme indgangsvinkel til disse forhandlinger som med Illarra, nemlig at man kun sælger for frikøbs-klausulen og derfor skal Real Madrid af med 30 millioner € for det spanske stortalent, som dog bliver tilbudt samme kontraktlige vilkår som Illarra, der har en årsløn på 2,4 millioner €.

Iñigo Martínez er 22 år gammel og er blandt emnerne til Spaniens VM-trup.

Den anden spiller er 23-årige Ilkay Gündogan, som Real Madrid eftersigende har lavet en forhåndsaftale med Dortmund om.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 7 måneder siden #2 af Mathiaska
Som en anden bruger så smukt beskrev, er der vel bare ikke der er plads til Gündogan - selvom han er en fantastisk spiller.

Iñigo dog, er et yderst spændende bekendtskab. Det må blive på bekostning af Pepe og/eller Nacho. For mig at se er Ramos og Varane i klubben resten af deres karrierer?

12 år 7 måneder siden #3 af Steen
Som jeg også skrev i en anden tråd, så er jeg ikke særligt imponeret over Inigo Martinez i denne sæson. Er der en der har fulgt dem tæt, der kan give en ordentlig vurdering?

Et Gündogan køb ville være helt fænomenalt.

12 år 7 måneder siden #4 af Mathiaska

Steen skrev: Som jeg også skrev i en anden tråd, så er jeg ikke særligt imponeret over Inigo Martinez i denne sæson. Er der en der har fulgt dem tæt, der kan give en ordentlig vurdering?

Angående Gündogan, hvem ville han spille i stedet for? Hvem skulle ofres?

12 år 7 måneder siden #5 af asp3200

Steen skrev: Som jeg også skrev i en anden tråd, så er jeg ikke særligt imponeret over Inigo Martinez i denne sæson. Er der en der har fulgt dem tæt, der kan give en ordentlig vurdering?

Har set en del kampe med dem og han har ikke imponeret overhovedet. Virker usikker i denne sæson

Gundogan tilgengæld er et frisk pust. På den anden side hvis begge kom til så har vi et hold som er MEGET ungt og har lang levetid.
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen

12 år 7 måneder siden #6 af Dios
Gündoğan kan simpelthen det hele!. Han er utrolig energisk og dynamisk, men samtidig en fantastisk boldsikker spiller, som mestre lange såvel som små stikninger/pasninger. Han er ligesom Modric en utrolig dygtig spiller til og sætte sin direkte modspiller med små vævre træk og kropsfinter, og har et udmærket skud.
Hvis man skal have plads til Bale, fordi han rummer så meget kvalitetet, så skal man også have plads til Gündoğan, for han er immervæk stjernen/kommende stjerne over dem alle på den centrale midtbane.

Han kan både ligge meget dybt, men også langt fremme. Han er dog bedst i en Modric/Khedira lignende rolle på holdet IMO. Han neutraliserede vores midtbane fuldstændig i første opgør af møderne i semifinalen, og var en af de få gode Dortmund spillere i returen.

Problemet vil jo som sagt være, at vi vil have for mange midtbanespillere til rådighed. Jeg så meget gerne vi solgte Alonso og Khedira til næste sæson. Ellers kan jeg ikke se hvordan puslespillet skal gå op, men det er jo set før.

Som asp3200 også siger, så har Iñigo lidt et kæmpe formdyk ift. sidste sæson, men i mine øjne er det helt forståeligt. De har skiftet deres succesfulde træner ud samt de solgte Illarra som i den grad spillede fantastisk sidste sæson, og generelt set har Sociedad underpræsteret i år ift. sidste. Derfor har Iñigo også lidt et formdyk, men jeg ville ikke tøve et sekund.
Han skal simpelthen signes, for han besidder et kæmpe talent, og det skal udnyttes i Real Madrid!

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen

12 år 7 måneder siden #7 af Real Madrid

Dios skrev: Gündoğan kan simpelthen det hele!. Han er utrolig energisk og dynamisk, men samtidig en fantastisk boldsikker spiller, som mestre lange såvel som små stikninger/pasninger. Han er ligesom Modric en utrolig dygtig spiller til og sætte sin direkte modspiller med små vævre træk og kropsfinter, og har et udmærket skud.
Hvis man skal have plads til Bale, fordi han rummer så meget kvalitetet, så skal man også have plads til Gündoğan, for han er immervæk stjernen/kommende stjerne over dem alle på den centrale midtbane.

Han kan både ligge meget dybt, men også langt fremme. Han er dog bedst i en Modric/Khedira lignende rolle på holdet IMO. Han neutraliserede vores midtbane fuldstændig i første opgør af møderne i semifinalen, og var en af de få gode Dortmund spillere i returen.

Problemet vil jo som sagt være, at vi vil have for mange midtbanespillere til rådighed. Jeg så meget gerne vi solgte Alonso og Khedira til næste sæson. Ellers kan jeg ikke se hvordan puslespillet skal gå op, men det er jo set før.

Som asp3200 også siger, så har Iñigo lidt et kæmpe formdyk ift. sidste sæson, men i mine øjne er det helt forståeligt. De har skiftet deres succesfulde træner ud samt de solgte Illarra som i den grad spillede fantastisk sidste sæson, og generelt set har Sociedad underpræsteret i år ift. sidste. Derfor har Iñigo også lidt et formdyk, men jeg ville ikke tøve et sekund.
Han skal simpelthen signes, for han besidder et kæmpe talent, og det skal udnyttes i Real Madrid!

Enig. Hvis Khedira ikke var blevet skadet, så havde Isco (og Casemiro) nok ikke fået ligeså meget spilletid. Man plejer at sige to spillere til hver plads, men jeg er større tilhænger af fem spillere til seks pladser, på vores midtbane, så alle vil få spilletid og være tæt på holdet. Derfor så er jeg enig i, at både Khedira og Alonso skal sælges før, der er plads til Gündoğan.

Gündoğan, Modric, Isco, Illarramendi, Casemiro vil være en spændende midtbane omend, det også vil være risikabelt uden erfarne spillere. Men stadigvæk, så vil enten Modric eller Isco blive skubbet ud af startopstillingen, hvilket vil være en skam i mine øjne.

Jeg er vild med vores nuværende trup, og håber kun man finder erstatning for Coentrao.

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

• RasmusKring
  • Gæst
  • Gæst
12 år 7 måneder siden #8 af RasmusKring
Besvaret af RasmusKring på emne Real Madrid planlægger den kommende sæson

Real Madrid skrev:
Enig. Hvis Khedira ikke var blevet skadet, så havde Isco (og Casemiro) nok ikke fået ligeså meget spilletid. Man plejer at sige to spillere til hver plads, men jeg er større tilhænger af fem spillere til seks pladser, på vores midtbane, så alle vil få spilletid og være tæt på holdet. Derfor så er jeg enig i, at både Khedira og Alonso skal sælges før, der er plads til Gündoğan.

Gündoğan, Modric, Isco, Illarramendi, Casemiro vil være en spændende midtbane omend, det også vil være risikabelt uden erfarne spillere. Men stadigvæk, så vil enten Modric eller Isco blive skubbet ud af startopstillingen, hvilket vil være en skam i mine øjne.

Jeg er vild med vores nuværende trup, og håber kun man finder erstatning for Coentrao.

Der er en grund til, at man siger 2 spillere til hver position. Bare kig på den her sæson, hvor Khedira bliver skadet for resten af sæsonen. Hvis vi ikke havde den 6. mand (Casemiro) så ville vi være ekstremt sårbare overfor en skade mere. 2 skader på midtbanen ville være uheldigt, men det sker. Der er ingen grund til at have en for smal trup.

En anden ting er, at Xabi Alonso ikke skal forlade klubben lige foreløbigt! Starten af denne sæson uden ham viste med alt tydelighed, at han er blandt de vigtigste på holdet. Det ville være en kæmpe fejl at smide ham ud til sommer! Der er ikke noget i vejen med at hente konkurrence ind på midtbanen, for den mangler ærligt talt noget klasse, men lad os nu lige se en spiller sende Alonso af holdet, før vi siger farvel til ham.

Leveret af Kunena Forum