Madrids mageløse målmaskine

12 år 7 måneder siden #1 af Administrationen

Tre scoringer. Så lidt mangler Real Madrid for at slå rekorden som mest scorende hold i Champions Leagues gruppespil.

På nuværende tidspunkt har holdet nettet 18 gange i de fem kampe, der er spillet hidtil og her fordeler scoringer sig med 10 mod Galatasaray, fire mod Juventus og fire mod FC København. De danske mestre møder man dog i sidste runde i Parken, og her burde mulighederne for at runde de magiske 21 scoringer bestemt være til stede.

Rekorden på 20 scoringer indehaves af Mancester United (1998/99) og FC Barcelona (2011/12).

Udover de fine muligheder for at slå den samlede rekord for fleste scorede mål af et hold, så har Cristiano Ronaldo allerede på nuværende tidspunkt udlignet den tidligere bedrift med flest mål af en spiller i gruppespillet. Med sine otte mål i blot fire kampe - portugiseren sad ude mod Galatasaray grundet en skade - er Cristiano Ronaldo helt på omgangshøjde med Inzaghi, van Nistelrooy og Hernán Crespo, og det regnes som sikkert, at Cristiano Ronaldo vil være mere end opsat på at slå rekorden og samtidig holde Ibrahimovic, der har tegnet sig for syv mål bag sig i det samlede regnskab.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 7 måneder siden #2 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Madrids mageløse målmaskine
Zlatan har også scoret 8 i dette gruppespil - dog i 5 kampe.

12 år 7 måneder siden #3 af DarioGomez
Tjekkede på UEFA.com i går.
Der stod syv ud for svensken.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

12 år 7 måneder siden #4 af BBB
Besvaret af BBB på emne Madrids mageløse målmaskine

DarioGomez skrev: Tjekkede på UEFA.com i går.
Der stod syv ud for svensken.

Bold.dk har noteret ham for 8. Jeg kan ikke huske om der har været et tvivlstilfælde.

2. kamp: 2 mod Benfica
3. kamp: 4 mod Anderlecht
4. kamp: 1 mod Anderlecht
5. kamp: 1 mod Olympiakos

UEFA.com skriver 8 til Zlatan.

www.uefa.com/uefachampionsleague/season=...s/index.html#order=1
Sidste redigering: 12 år 7 måneder siden ved BBB.

12 år 7 måneder siden #5 af DarioGomez

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

12 år 7 måneder siden #6 af DarioGomez
Og nu kan jeg faktisk godt se, at min link ikke er opdateret med resultaterne for femte spillerunde.

12 år 7 måneder siden #7 af Real Madrid

DarioGomez skrev: Og nu kan jeg faktisk godt se, at min link ikke er opdateret med resultaterne for femte spillerunde.

www.uefa.com/uefachampionsleague/season=...9/players/index.html

No solo soy perfecto, también soy Madridista

Leveret af Kunena Forum