Truppen mod FC København - sidste spillerunde
12 år 7 måneder siden #13
af Roesen7
No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
Besvaret af Roesen7 på emne Truppen mod FC København - sidste spillerunde
Nogen der ved hvornår spillerne smutter fra hotellet mod Parken i morgen? Min kærestes lillebror (opdragelsen er i gang) skal se Real for første gang i morgen. Han vil meget gerne nå at få et glimt af verdens bedste hold på nært hold og tænkte, at dette var chancen.
På forhånd tak :-)
No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- henrikcomn
- Bruger er blokkeret
-
12 år 7 måneder siden #14
af henrikcomn
Vil jeg også gerne vide :)
Besvaret af henrikcomn på emne Truppen mod FC København - sidste spillerunde
Roesen7 skrev: Nogen der ved hvornår spillerne smutter fra hotellet mod Parken i morgen? Min kærestes lillebror (opdragelsen er i gang) skal se Real for første gang i morgen. Han vil meget gerne nå at få et glimt af verdens bedste hold på nært hold og tænkte, at dette var chancen.
Vil jeg også gerne vide :)
- henrikcomn
- Bruger er blokkeret
-
12 år 7 måneder siden #15
af henrikcomn
Besvaret af henrikcomn på emne Truppen mod FC København - sidste spillerunde
Slet ingen??
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
12 år 7 måneder siden #16
af Siempre fiel
Besvaret af Siempre fiel på emne Truppen mod FC København - sidste spillerunde
Altså det ville da også være mærkeligt hvis folk decideret lå inde med viden om hvornår holdet havde tænkt sig at forlade hotellet og tage mod Parken - det er jo formentlig kun Real Madrids delegation og relevant personel der ved dette :-)
Men til sammenligning plejer spillerbussen at ankomme til Bernabeu ca 1½ time før kampene.
Men til sammenligning plejer spillerbussen at ankomme til Bernabeu ca 1½ time før kampene.
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez