Casillas kan spille sidste CL-kamp
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Med Iker Casillas' fortsatte reservetjans tyder mere og mere på, at landsholdsmålmanden snart er fortid i Real Madrid.
Dette skal naturligvis ses i lyset af sommerens VM-slutrunde, hvor del Bosque snart ikke længere kan forsvare at holde fast i Casillas som starter, når legenden fra Real Madrid ikke længere spiller fast på sit klubhold.
Rygter har da også længe sendt 'San Iker' væk fra den spanske hovedstad, og meget peger i retning af et skifte i januars transfervindue. Muligvis med Manchester City som destination.
Et sådant skifte vil betyde, at Iker Casillas i aften kan risikere at have spillet sin sidste kamp som Real Madrid-målmand i verdens største klubturnering.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- RasmusKring
- Gæst
-
Man kan undre sig over, hvordan det kan komme til det punkt i løbet af blot et år. Jeg forstår personligt ikke beslutningen om at bænke ham for Lopez, men det er en helt anden diskussion.
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
- RasmusKring
- Gæst
-
madrid2000 skrev: Hvad mon det kommer til at betyde for Lopez, når han ikke har så stor konkurrance?
Hvis jeg kender fanbasen ret, så kommer til at skrige efter en ny målmand til sommer. Gud forbyde at det skulle blive Reina. Så bliver jeg altså alvorligt ked af det.
Han er meget den type målmand som jeg gerne ser i Real Madrid, og han er ved at genfinde sit høje niveau. Derudover kunne man måske godt forestille sig, at en tilværelse som keeper i Real Madrid kunne friste - ikke mindst hvis Uniteds nedtur fortsætter.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
M_linding skrev: Hvis - gud forbyde det - Iker er nødt til at rejse, så er De Gea umiddelbart min favorit.
Han er meget den type målmand som jeg gerne ser i Real Madrid, og han er ved at genfinde sit høje niveau. Derudover kunne man måske godt forestille sig, at en tilværelse som keeper i Real Madrid kunne friste - ikke mindst hvis Uniteds nedtur fortsætter.
Ingen udover De Gea og Courtois er seriøse bud i min optik.
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Synes dog ikke De Gea er et seriøst bud - endnu, da jeg føler at han har det ok i Man Utd[selvom det ikke kører så godt for dem]. Jeg tror han ihvertfald bliver der i et par år endnu, så jeg tror ikke på at han smutter til sommer.
Men synes dog ikke der er grund til panik, da vi har Diego Lopez, som sagtens kan vogte buret i et par år endnu (-:
Florentino Pérez
- Omar
- Gæst
-
Men stadig ærgeligt.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Omar skrev: De kan da også leje ham ud.
Men stadig ærgeligt.
Ja, når man bare er en ubetydelig spiller i Real Madrids historie som Iker Casillas, så virker en udlejning meget sandsynlig.
Måske til Rayo Vallecano eller Elche.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Mou94
- Gæst
-
Ja, Lopez VAR på et tidspunkt bedre end Iker, men det er Iker kommet rigtig godt efter igen.
Iker er holdets leder og ambassadør for Real Madrid, hvilket gør hans position endnu bedre. Man kan se en stor forskel på forsvaret når Lopez spiller og Iker spiller.
Please bliv, Iker! Du er verdens bedste målmand!