Truppen mod Osasuna - Ramos er tilbage

12 år 7 måneder siden #1 af Daniel

Ancelotti har mere eller mindre udtaget samme trup, som sikkert spiste Københavns – angiveligt – farligste løver i tirsdagens sidste Champions League-kamp, når Real Madrid i morgen gæster Osasuna.

Ramos træder igen ind i truppen, hvilket betyder, at Llorente ikke er udtaget. Real Madrid må derfor kun se bort fra Varane, Coentrão og langtidsskadede Khedira.

Truppen mod Osasuna:

Målmænd: Casillas, Diego López og Jesús Fernández.
Forsvar: Pepe, Marcelo, Carvajal, Arbeloa, Nacho og Ramos.
Midtbane: Bale, Xabi Alonso, Casemiro, Modric, Di María, Isco og Illarra.
Angreb: Cristiano Ronaldo, Benzema, Jesé og Morata.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 7 måneder siden #2 af Kiwes
Mon ikke vi ser en startopstilling bestående af; Lopez, Arbeloa, Pepe, Ramos, Marcelo - Alonso, Modric - Ronaldo, Isco, Bale - Benz. Kampen kan godt gå hen og blive en af de lidt mere "tricky", så jeg håber at drengene leverer en pragt indsats imorgen.
Sidste redigering: 12 år 7 måneder siden ved Kiwes.

12 år 7 måneder siden #3 af asp3200
Kom så gutter og vis i kan vinde modsat Barcelona. Så kan FCbarcelona.dk heller ikke smide osasuna logo på deres hjemmeside.....

12 år 7 måneder siden #4 af Sahinovic
Håber på at se en smule mere fra Bale imorgen, han har gjort det over al forventinger på så kort tid hvad angår mål og assist ifølge mig, men kunne godt tænke mig og se ham lidt mere fri/afslappet, føler han virker en smule stiv i det, men det er vel kun med tiden han bliver det går jeg ud fra.

Men hold op hvor jeg for hver kamp glæder mig mere og mere til at se Real Madrid spille, føler mere og mere at vi udvikler os til at blive én enhed - Tak Ancelotti! [Undskylder mit ''glædesrus''].

Florentino Pérez
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

Leveret af Kunena Forum