Ancelotti: Tilfreds med holdets attitude
Ancelotti var stolt over holdets attitude, som bragte dem tilbage i kampen og i sidste ende førte til ét point, i stedet for ingen overhovedet.
- Jeg synes, at de første 20 minutter var rigtig gode. Holdets reaktion med en mand i undertal, var god. Vi var nede med to mål og hentede næsten sejren, og det vil jeg gerne takke dem (holdet, red.) for. Vi led meget, og jeg synes, at holdet viste fin karakter og attitude for ikke at tabe kampen, siger Ancelotti, ifølge Real Madrids officielle hjemmeside og tilføjer.
- Vi kunne ikke have gjort noget anderledes. Vi mistede måske kontrollen over kampen efter det første mål, efter vi havde spillet med stor kvalitet og rytme i kampens indledning. Jeg synes ikke, vi lavede mange fejl og jeg synes det er flot at komme tilbage med to mål nede. Anden halvleg var anderledes end første halvleg, hvor vi spillede med mere intensitet og balance for at søge udligningen.
Omkring de taktiske ændringer i anden halvleg, havde Ancelotti følgende at sige.
- Di María kom ind, så vi kunne praktisere samme system (4-3-2, red.), som mod Galatasaray. Modric fik et lidt skrub i kampen mod FC København i tirsdags og begyndte at have lidt problemer, hvorfor jeg skiftede ham ud med Jesé for at få spille mere bredt med flere indlæg, slutter Real Madrids italienske træner.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Dobbelttjekkede lige for at være sikker, og Jesé kom først ind efter 85, og det var i stedet for Isco. Modric blev taget ud efter en times tid for Nacho.
- Redondo
- Gæst
-