CL-lodtrækning
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Manchester City-Barcelona
Olympiacos-Manchester United
Milan-Atlético de Madrid
Bayer Leverkusen-PSG
Galatasaray-Chelsea
Schalke 04-Real Madrid
Zenit-Dortmund
Arsenal-Bayern
Første kamp spilles den 18./19. februar eller den 25./26. februar, mens der er returkamp den 11./12. marts eller den 18./19. februar.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
BBB skrev: Udover Barcelona går alle gruppevindere videre.
Ja, det kan der vist ikke være tvivl om.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Barcelona fik den sværeste modstander de kunne få, og de kan sagtens ryge ud tidligt. Det afhænger dog af City. Hvis de spiller ligeså godt som de gjorde imod Tottenham, så har de bestemt chancen for at gå videre. Men man skal ikke undervurdere Barcelona... Den er 50 - 50 vil jeg sige.
Steen skrev: Lækker lodtrækning. Vi møder Schalke, og den er allerede afgjort på forhånd.
Barcelona fik den sværeste modstander de kunne få, og de kan sagtens ryge ud tidligt. Det afhænger dog af City. Hvis de spiller ligeså godt som de gjorde imod Tottenham, så har de bestemt chancen for at gå videre. Men man skal ikke undervurdere Barcelona... Den er 50 - 50 vil jeg sige.
Rolig nu med Schalke, hvis vi tåger rundt som mod Osasuna så kan alt ske ;).
Med hensyn til Man city vs Barcelona, så er det godt nok irriterende Aguero er skadet lige op til kampene :(
- FigoJensen
- Gæst
-
asp3200 skrev:
Steen skrev: Lækker lodtrækning. Vi møder Schalke, og den er allerede afgjort på forhånd.
Rolig nu med Schalke, hvis vi tåger rundt som mod Osasuna så kan alt ske ;).
Neej, hvis vi tåger rundt som mod Osasuna, så kan alt ikke ske! Så er det eneste der vil ske er, at Schalke 04 vinder med tocifrede målscore og Real fortjent bliver sparket ud af turneringen :-) Jeg tror dog personligt ikke, at det bliver tilfældet, selvom tyske hold er forbandede at spille mod.
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Jeg håber de får to rigtige hårde kampe, som koster mange krafter, men jeg håber de ryger videre...
Ryger de ud, så kommer de 100% til at fokusere på Ligaen, hvilket ikke vil være optimal for vores chancer til at vinde ligaen.
Dejligt vi lige fik et par ekstra uger til og finjustere holdet på inden det bliver rigtig alvor i Cl :)
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Men jeg forventer vi går videre med 2-0 ude og 3-0 hjemme, og så videre mod 1/4 finalerne, hvor disse hold venter:
Barcelona
Atlético de Madrid
Manchester United
Chelsea
Dortmund
Bayern
PSG
- Her håber jeg forresten, vi møder Manchester United eller Chelsea
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- FigoJensen
- Gæst
-
Real Madrid skrev: Omend Schalke har været i dårlig støbning i denne sæson, med en halvskidt cheftræner og et noget ustabilt efterår i Bundesligaen, så blir det et spændende bekendtskab med spillere som Szalai, Draxler, Meyer - derudover må man ikke glemme Boatengs indflydelse i Champions League. Lige så ringe/ustabil en spiller han kan være, lige så fænomenal har vi set ham være i tdiligere udgaver af Champions League (læs: Barca).
Men jeg forventer vi går videre med 2-0 ude og 3-0 hjemme, og så videre mod 1/4 finalerne, hvor disse hold venter:
Barcelona
Atlético de Madrid
Manchester United
Chelsea
Dortmund
Bayern
PSG
- Her håber jeg forresten, vi møder Manchester United eller Chelsea
Du er modig sådan at tro på, at Real går igennem 1/8 finalerne uden at lukke mål ind.
Det skal vidst ses, før det kan tros :D
Jeg er i hvert fald ikke i tvivl om, at vi lukker et mål ind, så jeg tror mere på 2-1 til Real i tyskland og 3-0 i Madrid - også til Real naturligvis :)