Ancelotti mødte pressen forud for Valencia-kamp
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Carlo Ancelotti mødte i dag spansk presse forud for morgendagens vigtige kamp mod Valencia, som han betegner som et særdeles vigtigt opgør at slutte året af med:
- Det er et vigtigt opgør på et vigtigt tidspunkt, fordi det er årets sidste kamp. Valencia skiftede træner og vi skal spille mod et hold, som har motivation og koncentration, for det er den slags som sker, når man skifter træner. Det er en vigtig kamp for os, for vi ønsker at slutte året godt af med spil af høj kvalitet og hente de tre points. Vi har fået gode resultater her tidligere, men hver kamp er forskellig og det bliver svært.
Real Madrid har haft problemer på udebane og om det sagde Ancelotti:
- Vi har spillet gode kampe, men det er normalt, at det er sværere at vinde på udebane. Mod Osasuna var det mærkeligt, fordi vi spillede godt i de første 30 minutter. Vi begyndte godt og i morgen skal vi fortsætte med at spille godt for at vinde.
Rygterne går i dag på, at Xabi Alonso ikke forlænger med Real Madrid. Ancelotti er dog af en anden mening:
- I klubben har vi ikke fået denne information. Om han underskriver eller ikke, så er han fortsat vores spiller frem til sommer og vi forventer at han også er det efterfølgende. Han er meget vigtig for holdet og hvis han er til disposition, så spiller han. Jeg har ikke haft nogen samtaler med klubben, for det har jeg ikke behov for. Hele staben ønsker at han forlænger, fordi han er en vigtig spiller og en af verdens bedste midtbanespillere.
Carlo Ancelotti udtalte sig efter kampen mod Xátiva kritisk om sine spilleres anden halvleg, som var lige til glemmebogen og det har skabt lidt postyr i spansk presse, hvor man har tolket det som en kritik af klubbens egen avl:
- Jeg sagde, at jeg ikke brød mig om anden halvleg mod Xática. Der spillede ikke kun Canteranos, men også spillere med stor erfaring. Det var en kritik af holdet, ikke af de unge. Den generelle attitude på holdet var ikke god i anden halvleg.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen