Cristiano Ronaldo: Næste år bliver jeg endnu bedre

12 år 7 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Cristiano Ronaldo har netop afsluttet et formidabelt år, hvor han uden sammenligning har været verdens bedste spiller.

Men står det til den portugisiske verdensstjerne, så er der mere i vente til næste år. Det skriver han i en hilsen på Facebook:

- Dette år har været godt, men det kommende år bliver endnu bedre.

Med sin scoring mod Valencia nåede Cristiano Ronaldo op på 69 mål for Real Madrid i 2013 og samtidig udlignede han Hugo Sánchez´ antal mål i Real Madrid, nemlig 164 scoringer, som er kommet i hus i kun 151 kampe.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 7 måneder siden #2 af Stickylemonjuice
Jamen det bliver jo nok et sted mellem 60-100 mål ;) Jeg skal være ærlig at indrømme, han har set noget sløj ud siden han kom tilbage. (Hvilket er helt okay) Tror engang imellem folk forventer for meget, dette gælder også mig selv, altså ser jeg ikke en verdens præstation så er jeg jo næsten helt skuffet.

Jeg glæder mig til det nye år. Jeg tror virkelig på dem dernede og Ancelotti. Glædelig jul & godt nytår. Ses i det nye år.

\o/
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding

• Storken
  • Gæst
  • Gæst
12 år 7 måneder siden #3 af Storken
Man kan kun have respekt for det hårde arbejde, der ligger bag Ronaldos succes.
www.bt.dk/fodbold/hemmeligheden-bag-rona...vild-er-hans-hverdag

Det er de færreste af os der forstår, hvad det overhovedet kræver at blive den bedste til noget. Og vi har på ingen måde viljen eller evnerne til at blive det. Alligevel er vi over dem, der gør forsøget, det sekund de træder et skridt ved siden af.

It is not the critic who counts; not the man who points out how the strong man stumbles, or where the doer of deeds could have done them better. The credit belongs to the man who is actually in the arena, whose face is marred by dust and sweat and blood; who strives valiantly; who errs, who comes short again and again, because there is no effort without error and shortcoming; but who does actually strive to do the deeds; who knows great enthusiasms, the great devotions; who spends himself in a worthy cause; who at the best knows in the end the triumph of high achievement, and who at the worst, if he fails, at least fails while daring greatly, so that his place shall never be with those cold and timid souls who neither know victory nor defeat.
- Theodore Roosevelt

Leveret af Kunena Forum