Coentrao har været væk i 2 måneder
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Hvor er Fabio Coentrao?
Det er det spørgsmål, som mange Madridistas stiller sig selv, efter at den portugisiske back har været ude af spillet siden Portugals knald- eller fald-kamp mod Sverige den 19. november, hvor han måtte forlade banen med en muskelskade.
Skaden virkede ikke specielt alvorlig, men sandheden er at Coentrao ikke har været i spil for Real Madrid efterfølgende og i denne sæson er det kun blevet til fire liga-kampe for Real Madrid, senest mod Rayo Vallecano den 2. november, mens han ikke har spillet hverken Champions League eller Copa del Rey.
Real Madrid indleder det nye år med et hårdt kampprogram, som vil strække sig over et par måneder og derfor er håbet, at Fabio Coentrao snart er tilbage, således at han kan afløse Marcelo, når brasilianeren har brug for pauser i den travle tid, som venter.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Coentrao ville jo selv væk og er generelt ikke så godt trænet mht medierne.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
asp3200 skrev: Havde håbet man solgte ham til januar og hentede en ny ind. Kan ikke huske navnet, men den handel som gik galt sidst og sparet lidt lønudgifter der og evt lidt penge i kassen.
Coentrao ville jo selv væk og er generelt ikke så godt trænet mht medierne.
Tror du tænker på Siqueira, som både har været skadet og har underpræsteret, men som samtidig er stor fan af Marcelo. Han er kun lånt ud til Benfica, men tror ikke han har niveauet til Real Madrid. Derimod ville Alberto Moreno være et spændende bud!
No solo soy perfecto, también soy Madridista
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Mata10
- Gæst
-
Florentino Pérez
Jeg vil ikke udelukke et lejeophold, heller ikke til Milan. Spændende mulighed, om end et salg ville være at foretrække. Jeg har ikke meget til overs for Coentrão længere.
El Mundo Deportivo er vist den primære kilde, men det ændre ikke på nyhedens interessante mulighed!
- Mata10
- Gæst
-
Tvivler på at der er noget i det. Jeg er sikker på at Carletto gerne vil have Coentrao indtil slutningen af sæsonen. Især i de store kampe er han vigtig, fremfor Marcelo som ikke rigtig kan forsvare.Daniel skrev: onside.dk/primera-division/avis-milan-lejer-real-back-i-januar
Jeg vil ikke udelukke et lejeophold, heller ikke til Milan. Spændende mulighed, om end et salg ville være at foretrække. Jeg har ikke meget til overs for Coentrão længere.
El Mundo Deportivo er vist den primære kilde, men det ændre ikke på nyhedens interessante mulighed!