CHOK: Stadionnavn solgt til Catalonien!

• Jack Daniels
  • Gæst
  • Gæst
12 år 7 måneder siden #13 af Jack Daniels
Besvaret af Jack Daniels på emne CHOK: Stadionnavn solgt til Catalonien!

Dios skrev: Undskyld, men hvad havde folk regnet med? Det sjove er, at der hvert år er flere der hopper i med begge ben, også selvom det er så kontroversielle nyheder :D Jeg selv ville nok hoppe i med begge ben, hvis nyhederne ikke havde været så opsigtvækkende.

Hvis noget er for godt til og være sandt, så er det dét nok også :)

For godt? ;)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 7 måneder siden #14 af Dios

Jack Daniels skrev:

Dios skrev: Undskyld, men hvad havde folk regnet med? Det sjove er, at der hvert år er flere der hopper i med begge ben, også selvom det er så kontroversielle nyheder :D Jeg selv ville nok hoppe i med begge ben, hvis nyhederne ikke havde været så opsigtvækkende.

Hvis noget er for godt til og være sandt, så er det dét nok også :)

For godt? ;)

Der ville vel sidde et par bønner i katalonien, og ville måske ikke synes det var så tosset som os andre :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

12 år 7 måneder siden #15 af Roesen7
Det skræmmende er vel, at nogen rent faktisk tror på det. Det viser lidt, hvor pengeorienteret vores præsident er - altså at man faktisk godt kan forestille sig ham gøre det.

No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.

12 år 7 måneder siden #16 af Lars1991
Jeg syntes godt nok det lød meget mærkværdigt men kunne ikke se nogen grund til at madridista skulle lyve. Men jeg anede så heller ikke at i dag var en eller anden spansk aprilsnar dag. Så jeg troede faktisk på at rygtet var legit nok. Til at begynde med i hvert fald ;)

Leveret af Kunena Forum