Truppen mod Paris SG - træningskamp

12 år 6 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Carlo Ancelotti udtog i går truppen til eftermiddagens kamp mod Paris SG i Doha.

Her må Real Madrid se bort fra fire spillere, nemlig Casillas, Coentrao, Varane og Bale og mens der for de tre sidstnævnte er tale om, at de er blevet i Madrid for at pleje deres skader, er sagen en helt anden og mere lykkelig for Iker Casillas.

Målmanden bliver nemlig meget snart far og klubben har derfor givet ham lov til at blive i Madrid, så han kan være med til fødslen.

Ancelotti har udtaget 23 spillere og det giver chancen til et par af de unge spillere, nemlig Casado, Llorente, José Rodríguez og Jaime.

Truppen mod Paris SG:
Målmænd: Tomás Mejías, Diego López, Jesús Fernández.
Forsvar: Pepe, Ramos, Marcelo, Carvajal, Arbeloa, Nacho, Casado, Llorente.
Midtbane: Xabi Alonso, Casemiro, Modric, Di María, Isco, Illarra, José Rodríguez, Jaime.
Angreb: Cristiano Ronaldo, Benzema, Jesé, Morata.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 6 måneder siden #2 af BBB
Det kunne ses på Sky Sports, at banen blev vandet i pausen. Jeg tror, at vores kære værter i Doha har misforstået konceptet. Det har stået ned i stænger hele kampen igennem. Den eneste spiller, som stadig har lækkert hår er Ronaldo.

PSG har domineret det meste af første halvleg, og Zlatan har dikteret deres spil. Cavani har i øvrigt været elendig. Han har stået offside i positioner, hvor han ikke behøvede den ekstra meter, og han har misbrugt mange store chancer.
Sidste redigering: 12 år 6 måneder siden ved BBB.

• DonSelf
  • Gæst
  • Gæst
12 år 6 måneder siden #3 af DonSelf
Besvaret af DonSelf på emne Truppen mod Paris SG - træningskamp
Jeg har desværre ikke haft mulighed for, at se første halveg.

Har du BBB ikke lyst til at fortælle mig hvordan de unge har klaret det. Her tænker jeg primært på Jose, Jese og Morata :)

Udover det hvordan har modstanderens Veratti klaret det ?

Tak på forhånd.
Sidste redigering: 12 år 6 måneder siden ved DonSelf.

12 år 6 måneder siden #4 af BBB
Jesé og Morata har skuffet mig lidt, hvis man ser bort fra at Morata lavede assisten til Jesés mål. Generelt har vores offensiv været rimelig svag i 1. halvleg, og hvis jeg nævner José som vores bedste offensive spiller, så burde det sige alt ;-) Jesé virker til at løbe i vejen for Ronaldo til tider, og når Jesé driver bolden frem, så har han nogle underlige beslutninger - som fx at løbe direkte ind i Thiago Silva, selvom han havde Morata og Ronaldo med.

José har dog spillet en rigtig flot første halvleg offensivt, med et flot langskud og et skud på stolpen, det sidste efter en lækker stikning i dybden fra Ronaldo, som selv havde sat fart i angrebet. Defensivt har vi været hullet, og selv en spiller som Alonso har givet en kæmpe chance væk, hvor vi blev reddet af en svag afslutning fra Zlatan. På dødbolde har vi været horrible defensivt, og det er et mirakel, at PSG ikke har scoret efter et hjørne.

Ronaldo har ikke været usynlig, som referatet måske indikerer, men han har bare stået langt tilbage på banen meget ofte, og selv været nødt til at drive bolden frem.

Verratti har haft et par skud, men så vidt jeg husker har ingen af dem ramt målet. Han har ramt Nacho et par gange.
Sidste redigering: 12 år 6 måneder siden ved BBB.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe, MMM

12 år 6 måneder siden #5 af Sahinovic
Zlatan er fuldstændig vanvittig, lang tid siden jeg har set en spiller med en så god spilleforståelse! Min største drøm er at se ham i Real Madrid trøjen - han bliver jo kun bedre!

Florentino Pérez

Leveret af Kunena Forum