Zidane er Real Madrids 12. mand

12 år 6 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Zinedine Zidane høster store roser for sit assistent-arbejde i Real Madrid, hvor han er blevet en del af truppen og ofte deltager i træningen, hvor han øser ud af sin store erfaring og tekniske overlegenhed.

Samtidig er han faldet godt til under Carlo Ancelottis ledelse, hvor han ofte bliver brugt til at opmuntre de spillere, som er inde i en svær periode eller som har brug for råd til at ændre nogle facetter i spillet. Og hans betydning ses af den gestus, som flere spillere har vist ham i de seneste kampe.

Som for eksempel i udekampen mod Valencia, hvor Jesé efter at have scoret sejrsmålet, styrede direkte ud mod Zidane for at tilegne ham målet, men også Benzema og Modric har vist deres glæde over støtten fra den franske legende.

Det er dog ikke kun på træningsbanen, at Zinedine Zidane er særdeles afholdt. Også på ledelsesgangen er man særdeles tilfredse med at have franskmanden ansat i klubben, hvor man naturligvis har store planer med ham i fremtiden. Han er netop ved at tage den øverste træner-uddannelse og håbet er, at han en dag overtager førsteholdet.

Her vil der sikkert være en større løn end den han oppebærer i øjeblikket. Zidane får nemlig kun 300.000 € netto om året og det er væsentligt mindre end hans forgænger, Rui Faria, som fik 1 million € om året og uhyre meget mindre end eksempelvis Tito Villanova fik som assisten for Pep Guardiola, nemlig 3,5 millioner €.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 6 måneder siden #2 af Daniel
Ja, jeg har før kaldt ham mirakelmageren OG........ det er han!

12 år 6 måneder siden #3 af Siempre Madrid
Ja, han skal ikke sammenlignes med den utålelige Rui Faria.

Zidane er helt sikkert god for Real Madrids spillere.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

12 år 6 måneder siden #4 af Dios
Besvaret af Dios på emne Zidane er Real Madrids 12. mand

Siempre Madrid skrev: Ja, han skal ikke sammenlignes med den utålelige Rui Faria.

Zidane er helt sikkert god for Real Madrids spillere.

Rui Faria vil jeg mene tog noget af presset af Ramos. Man lagde ikke rigtig mærke til Ramos røde kort under Mourinho ledelsen, da Faria altid overskyggede ham på en mærkværdig måde :D Han var en god mand, som forstod Mourinho's budskab om og fjerne fokus fra spillerne haha. Men for pokker da hvor er jeg glad for han ikke er i Real Madrid længere :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid, Real Madrid, Realmadrid94

12 år 6 måneder siden #5 af Realmadrid94
Han gjorde vel bare sit job? ;)

Derudover, synes jeg Zidanes løn er ret lav, ift. hvor stor en betydning han åbenbart har for nogle af spillerne (bl.a. Jese?). Alene det er mere end Ruis løn :)

Derudover; ser man Zidane som en fremtidig Real Madrid træner, eller vil man have ham som Castilla træner, eller ud i den store verden først?

12 år 6 måneder siden #6 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Zidane er Real Madrids 12. mand
Vildt han gør så meget og får så lidt i løn. Virkelig en mand der elsker Real

12 år 6 måneder siden #7 af Lars1991
Jeg tror nu at Zidane har nok penge. Han får ikke ekstra sympati fra mig fordi han får mindre end andre i hans position. Men det behøver han heller ikke, han har nok i forvejen :D Altså af min sympati.... :D
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

12 år 6 måneder siden #8 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Zidane er Real Madrids 12. mand

Lars1991 skrev: Jeg tror nu at Zidane har nok penge. Han får ikke ekstra sympati fra mig fordi han får mindre end andre i hans position. Men det behøver han heller ikke, han har nok i forvejen :D Altså af min sympati.... :D

Ronaldo manglede heller ikke penge inden hans forlængelse og det samme kan siges om samtlige fodboldspillere på det niveau. Det er derfor man beundre spillere som Isco, som tog til en rigere klub for færre penge.

12 år 6 måneder siden #9 af Sahinovic
Uden at vide det er jeg da ret sikker på at Zidane får en udemærket løn, assistent træner i Real Madrid burde da ikke være så dårligt betalt som nogen får det til at lyde.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 12 år 6 måneder siden ved Sahinovic.

12 år 6 måneder siden #10 af BBB
Besvaret af BBB på emne Zidane er Real Madrids 12. mand

AlanSahinovic skrev: Uden at vide det er jeg da ret sikker på at Zidane får en udemærket løn, assistent træner i Real Madrid burde da ikke være så dårligt betalt som nogen får det til at lyde.

Mener du ikke, at €300.000 er en ringe løn for en assistenttræner i Real Madrid? Eller anfægter du beløbet?
Sidste redigering: 12 år 6 måneder siden ved BBB.

12 år 6 måneder siden #11 af Sahinovic

BBB skrev:

AlanSahinovic skrev: Uden at vide det er jeg da ret sikker på at Zidane får en udemærket løn, assistent træner i Real Madrid burde da ikke være så dårligt betalt som nogen får det til at lyde.

Mener du ikke, at €300.000 er en ringe løn for en assistenttræner i Real Madrid? Eller anfægter du beløbet?

Jeg mener ikke at €300,000,- er en ringe løn for en assistenttræner i Real Madrid. [Set ud fra at Zidane er ny i træner verdenen]

- Og mon ikke han får den forbedret til sommer hvis det hele skulle gå godt, og hvis han ikke er ''ked af'' at hans løn er så ringe.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 12 år 6 måneder siden ved Sahinovic.

Leveret af Kunena Forum