Truppen mod Celta - 18. spillerunde

12 år 6 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Carlo Ancelotti har i dag udtaget truppen til morgendagens kamp mod Celta.

Her er det udtaget 20 mand, heriblandt Iker Casillas og Gareth Bale og det er godt nyt for Real Madrid, at også sidstnævnte er blevet klar til januar måneds mange kampe. Kun Coentrao, Varane og Khedira er ude af truppen og de to første ventes klar i løbet af 2-3 uger.

Der skal sorteres to mand fra inden kampstart i morgen.

Truppen mod Celta:
Målmænd: Diego López, Casillas, Jesús.
Forsvar: Arbeloa, Carvajal, Ramos, Pepe, Nacho, Marcelo.
Midtbane: Casemiro, Illarramendi, Xabi Alonso, Modric, Isco, Di María, Bale.
Angreb: Cristiano Ronaldo, Benzema, Jesé, Morata.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 6 måneder siden #2 af Doc.juego
mon ikke vi ser en

Lopez
arbeloa-Pepe-Ramos-Marcello

xabi-Illara
Isco

Bale-benzema-Ronaldo

12 år 6 måneder siden #3 af Sahinovic
Håber på en;

López

Carvajal Pepe Ramos Marcelo

Alonso Modric

Jesé Isco Ronaldo

Benzema

Florentino Pérez

• KP
  • Gæst
  • Gæst
12 år 6 måneder siden #4 af KP
Besvaret af KP på emne Truppen mod Celta - 18. spillerunde
Marca melder at startelleveren til træning så således ud:
Diego López
Carvajal, Pepe, Ramos, Marcelo
Xabi Alonso, Modric
Di María, Isco, Ronaldo
Benzema.

12 år 6 måneder siden #5 af Sahinovic

KP skrev: Marca melder at startelleveren til træning så således ud:
Diego López
Xabi Alonso, Modric
Di María, Isco, Ronaldo
Benzema.

Hvis det er sandt, så forstår jeg simpelthen ingenting af hvorfor Jesé ikke får en plads fra starten. Han har da imponeret i forhold til Di Maria.

Florentino Pérez

12 år 6 måneder siden #6 af Mathiaska

AlanSahinovic skrev:

Diego López
Xabi Alonso, Modric
Di María, Isco, Ronaldo
Benzema.

Hvis det er sandt, så forstår jeg simpelthen ingenting af hvorfor Jesé ikke får en plads fra starten. Han har da imponeret i forhold til Di Maria.

Et modbydeligt bud: Ancelotti er nødt til at give Di Maria spilletid, når nu Bale ikke er på 100%. At miste sin plads til ham er én ting, men at miste den igen, til en ungdomsspiller en anden ting. Vi har ikke råd til at miste Di Maria i dette transfervindue, hvis overhovedet.

Hvis det er sådan landet ligger, er der lige så langt til spilletid for Jesé som vi frygtede før sæsonstart.

Men uanset hvad kommer vi til at se Jesé i aktion i aften.
Sidste redigering: 12 år 6 måneder siden ved Mathiaska.

12 år 6 måneder siden #7 af M_linding

Mathiaska skrev:

AlanSahinovic skrev:

Diego López
Xabi Alonso, Modric
Di María, Isco, Ronaldo
Benzema.

Et modbydeligt bud: Ancelotti er nødt til at give Di Maria spilletid, når nu Bale ikke er på 100%. At miste sin plads til ham er én ting, men at miste den igen, til en ungdomsspiller en anden ting. Vi har ikke råd til at miste Di Maria i dette transfervindue, hvis overhovedet.

Hvis det er sådan landet ligger, er der lige så langt til spilletid for Jesé som vi frygtede før sæsonstart.

Du kan sagtens have ret i nogen grad, og dertil kommer så at der kan være fodboldfaglige årsager.

Da sæsonen startede lignede di Maria en vigtig spiller, som kunne spille når Bale ville blive skadet. Men jeg ved sgu snart ikke helt længere... Di Maria's topniveau kan man ikke sige noget til - Men hans dedikation og spilleglæde er jeg i tvivl om. Derudover ligner Jesé mere og mere et talent, som er ved at blive til en topspiller. Jeg føler i hvert fald, at der "sker noget" hver gang han er på banen. Jeg ville ikke være bange hvis Jesé blev skiftet ind i en CL 1/4-finale!

Vi får nok mulighed for, at sammenligne de to i aften;)

12 år 6 måneder siden #8 af Mathiaska

M_linding skrev:

Mathiaska skrev:

AlanSahinovic skrev:

Diego López
Xabi Alonso, Modric
Di María, Isco, Ronaldo
Benzema.

Du kan sagtens have ret i nogen grad, og dertil kommer så at der kan være fodboldfaglige årsager.

Da sæsonen startede lignede di Maria en vigtig spiller, som kunne spille når Bale ville blive skadet. Men jeg ved sgu snart ikke helt længere... Di Maria's topniveau kan man ikke sige noget til - Men hans dedikation og spilleglæde er jeg i tvivl om. Derudover ligner Jesé mere og mere et talent, som er ved at blive til en topspiller. Jeg føler i hvert fald, at der "sker noget" hver gang han er på banen. Jeg ville ikke være bange hvis Jesé blev skiftet ind i en CL 1/4-finale!

Vi får nok mulighed for, at sammenligne de to i aften;)

Jeg er helt enig!

Min lille drøm er, at sige farvel til Di Maria til sommer og lade Jesé steppe up som 3. valg til de 2 kanter. Men hvis så Bale eller CR7 bliver skadet, så ser vi noget tynde ud, hvorfor der er behov for en spiller med Jesés nuværende status. Right?

Leveret af Kunena Forum