Ancelotti mødte pressen forud for Osasuna - Copa del Rey

12 år 6 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Carlo Ancelotti mødte i dag spansk presse forud for kampen mod Osasuna i morgen og det helt store tema i Spanien i disse dage er Ángel di Marías påståede gestus ud mod publikum og den blev italieneren nødt til at forholde sig til også.

Han sagde blandt andet:

- Vi er nødt til at tro på Di Marías ord. Hvis nogen mener, at det var en ondsindet gestus, så har han undskyldt. Her slutter sagen og jeg regner ikke med, at Di María får problemer i den kommende kamp på Estadio Santiago Bernabéu. Tilhængerne kræver meget, men de har også stor kærlighed til spillerne.

Ángel di María får dog ikke lov til at starte på banen i morgendagens kamp:

- Di María får ikke lov til at starte kampen, men det er ikke på grund af sagen, men fordi Bale ikke spillede mod Celta (fra start, red.) og det vil han gøre i morgen fra start. Di María har vores tillid, der er ikke noget problem. Alt, hvad der foregår i omklædningsrummet er anderledes: Han er rolig og med lyst til at spille en god sæson.

Der er stor kamp om pladsen som højre back, hvor både Carvajal og Arbeloa gør det godt. Om det sagde Ancelotti:

- Der er ingen favorit, de gør det begge godt. De skiftes til at spille, for de har den samme kvalitet. Og med mange kampe er det vigtigt at de begge er friske, fordi de to backs har et stort arbejde.

Og om Cristiano Ronaldo:

- Han gør det rigtig godt, for han bruger meget tid på at forberede sig, på at spise rigtigt, på at sove godt.....han er altid klar. En professionel spiller er det ikke kun under træning. Og i den henseende er Ronaldo en af de bedste.

Endelig slog Ancelotti fast, at Real Madrid ikke kommer til at foretage sig noget på transfermarkedet:

- Ingen i klubben har snakket med mig om dette og vi mener meget klart, at der ikke bliver nogen køb eller salg. Vi har en rigtig god trup, spillerne er gode, vi har ingen betydelige skader, idet vi forventer at have Varane klar i løbet af 15 dage. Derfor behøver vi ikke nogen.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 6 måneder siden #2 af NDR
Det er da fint at man med sikkerhed kan sige at der ikke skal sælges eller købes, for det viser bare at Ancelotti har en plan, og dermed er nået det punkt som en ny træner søger.

Hvis han spurgte mig, så ville mit brændende ønske være at få Morata lejet ud i nogle år til en klub der vil give ham noget spilletid, så han kunne opbygge noget erfaring og råstyrke. Han er for ringe som angriber i vigtige kampe i Real Madrid, og med Costa, Pedro samt flere i La Liga, så er alle kampe vigtige.
Som erstatning for Morata, der er min drøm at købe Danny Welbeck, han ville også kunne fungere på en reservebænk uden at komme til at se sur og negativ ud. Han har en god alder, og har en fantastisk attitude som man kan være bekendt i Madrid.
Han skulle efter hvad jeg kunne finde frem til kunne bruges både som afløser for Benzema, Bale og Ronaldo, og med ham, Jese og Di Maria, så ville det sku være helt fint.

Hvad mon han ville koste, og ville det kunne lade sig gøre???

12 år 6 måneder siden #3 af BBB

NDR skrev: Som erstatning for Morata, der er min drøm at købe Danny Welbeck, han ville også kunne fungere på en reservebænk uden at komme til at se sur og negativ ud. Han har en god alder, og har en fantastisk attitude som man kan være bekendt i Madrid.
Han skulle efter hvad jeg kunne finde frem til kunne bruges både som afløser for Benzema, Bale og Ronaldo, og med ham, Jese og Di Maria, så ville det sku være helt fint.

Jeg er ikke tilfreds med Benzema, og det har jeg aldrig skjult. Hans evne til at omsætte chancer til mål er temmelig dårlig for en angriber i en top-klub, men alligevel har du formået at nævne en spiller, som er mange niveauer dårligere. Welbeck i Real Madrid vil være en falliterklæring, og det selvom vi fik ham gratis.

Welbeck formåede at score hele to mål sidste sæson (23 kampe) for United, som alt andet lige var velfungerende sidste sæson.

12 år 6 måneder siden #4 af DarioGomez
"Vi har ingen betydelige skader..."

Den udtalelse bliver Khedira glad for ;)

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, JimmyBroe

12 år 6 måneder siden #5 af Siempre Madrid
Jeg er sikker på, at han også glæder sig til at have Khedira til disposition igen, men midtbanen er ret godt besat, så hans fravær mærkes ikke i samme grad som Varanes.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

12 år 6 måneder siden #6 af Sahinovic

BBB skrev:

NDR skrev: Som erstatning for Morata, der er min drøm at købe Danny Welbeck, han ville også kunne fungere på en reservebænk uden at komme til at se sur og negativ ud. Han har en god alder, og har en fantastisk attitude som man kan være bekendt i Madrid.

Jeg er ikke tilfreds med Benzema, og det har jeg aldrig skjult. Hans evne til at omsætte chancer til mål er temmelig dårlig for en angriber i en top-klub,.

Altså han har i 24 kampe formået at score 11 gange + 8 assist, så jeg er fint tilfreds med ham da jeg ikke ser ham med en rolle som ''typisk'' målscorer.

Det jo ikke fordi han bliver fodret med målchancer gennem en kamp, og det siger sig selv når han spiller med en Ronaldo og Bale på holdet som helst gerne vil afgøre det selv. Han gjorde det fint mod Celta hvor han scorede et vigtigt mål til 1-0 da ingen andre kunne.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 12 år 6 måneder siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Dios, JimmyBroe

• RasmusKring
  • Gæst
  • Gæst
12 år 6 måneder siden #7 af RasmusKring
Det kan godt være, at Benzema har scoret 11 mål og lavet 8 assists i denne sæson, men statistikken siger altså ikke alt. Jeg synes godt nok, at han har spillet mange uengagerede kampe, hvor han bare var uoplagt. Så har han måske prikket 4-0 målet ind, og så ser statistikkken pænere ud.

Hans mål i weekenden var meget vigtigt og flot, men han virker bare ikke skarp foran mål. Man er ikke oppe på tæerne, når Benzema har bolden i feltet - modsat f.eks. Ronaldo. I mine øjne, så er det en kvalitet, som enhver klasseangriber skal have.

Benzema er uden tvivl god som spilstation. Det er vigtigt i vores system, men jeg kunne bare godt tænke mig at se en mere farlig og oplagt Benzema. I hans fantastiske halvsæson under Mourinho (mener det var foråret 2011 eller måske 2012) så man alt, hvad Benzema kan være. Han har potentialet til at være fantastisk, men lige nu er han bare okay. Han er ligeså frustrerende at se på som Balotelli, der også ofte virker uengageret, ukoncentreret og doven.

12 år 6 måneder siden #8 af anes
Casillas
Arbeloa, Ramos, Pepe, Marcelo
Illara, Modric
Bale, Jese, Cristiano
Benzema

Opstillingen i aften, jeg har gerne ville se Jese ligge bagved Benzema på Iscos plads. Det her er den opstilling jeg mener er vores stærkeste lige for tiden.
Sidste redigering: 12 år 6 måneder siden ved anes.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

12 år 6 måneder siden #9 af elle44
Spændende opstilling, det bliver interessant at se Jese i den rolle. Godt at se Bale tilbage i startopstillingen

• Redondo
  • Gæst
  • Gæst
12 år 6 måneder siden #10 af Redondo
Jeg glæder mig til den dag vi har nogle kommentatorer som kan udtale navnene rigtigt.

Hvad fanden laver den lortedommer by the way? Gult til Jesé!
Sidste redigering: 12 år 6 måneder siden ved Redondo. Begrundelse: tilføjelse

• Redondo
  • Gæst
  • Gæst
12 år 6 måneder siden #11 af Redondo
Det kan godt være at Benzema har scoret vores ene kasse idag. Men jeg håber meget på at vi finder en ny angriber til sommer. Han brænder simpelthen alt for store chancer.

Leveret af Kunena Forum