Florentino Pérez vil have Raúl tilbage til klubben

12 år 6 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Ifølge spanske El Confidencial arbejder Florentino Pérez på at få Raúl tilbage til Real Madrid fra den kommende sæson.

Det bliver dog ikke som spiller, men derimod forsøger man at finde en plads til ham i klubbens sportslige ledelse.

Første tilnærmelse mellem parterne blev gjort i forbindelse med sommerens Trofeo Bernabéu, hvor Raúl var på besøg med sin klub, Al-sadd, og parterne mødtes igen i Dubai, da Real Madrid var nede for at spille opvisningskamp mod Paris SG.

Raúls umiddelbar plan har været at fortsætte en sæson mere som aktiv, hvorefter han ville gå trænervejen, men Florentino Pérez´ tilbud bliver angiveligt overvejet meget nøje.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 6 måneder siden #2 af Doc.juego
Raul vil have en sæson mere?
No problem, køb ham, sæt ham på toppen scor mål :)
godt nok er det en joke, men ud fra det niveau jeg så i hans madrid halvlej fra Al Sadd kampen, var han faktisk overraskende god. Han spillede bedre end Benzema plejer at gøre og faldt lige ind i systemet. tror bare det er en gammel madrid drøm at se ham tilbage.

12 år 6 måneder siden #3 af Siempre Madrid

Doc.juego skrev: Raul vil have en sæson mere?
godt nok er det en joke, men ud fra det niveau jeg så i hans madrid halvlej fra Al Sadd kampen, var han faktisk overraskende god. Han spillede bedre end Benzema plejer at gøre og faldt lige ind i systemet. tror bare det er en gammel madrid drøm at se ham tilbage.

Det bliver tit et problem, hvis man forveksler drømme med virkelighed. Lad nu drømme være drømme og virkelighed være virkelighed.

Raúl var aldeles fremragende i sin tid som Real Madrid-spiller, men der er absolut ingen grund til at tro, at han vil være bare i nærheden af at kunne gentage de bedrifter. Og slå Benzema af: Glem det.

Tanken er romantisk, lad den blive ved det.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

12 år 6 måneder siden #4 af SR4

Doc.juego skrev: Raul vil have en sæson mere?

Der er nu lidt forskel på at spille i Qater eller hvor han nu spiller end at spille i Spanien ikke? ;)

12 år 6 måneder siden #5 af Doc.juego
Jeg ved godt han ikke har samme niveau, og at han ikke ku vippe Benzema af pinden, og det er kun drømme. Men jeg husker bare at han faktisk spillede fantastisk i hans halvleg for Madrid. håber dog han får en funktion efter hans spiller karriere, lidt alla Zidane, som jo fungere fint so far.

Leveret af Kunena Forum