Coentrao afviser ikke at rejse

13 år 6 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Fabio Coentrao overvejer i øjeblikket fremtiden i Real Madrid, selv om han fortsat har fire år tilbage af sin kontrakt.

Den portugisiske spiller føler sig angiveligt ikke helt tilpas i Real Madrid, hvor han aldrig er blevet 100% accepteret af Real Madrids krævende fans, blandt andet fordi han kun i meget få tilfælde har præsteret på et niveau, som modsvarer købsprisen på 30 mill. €.

Samtidig er Real Madrids påståede interesse i Gareth Bale heller ikke betryggende for Coentrao, som kan være på vej til Chelsea som afløser for Ashley Cole, der ikke vil forlænge sin kontrakt med London-klubben.

Chelsea-ejer Roman Abramovich har et særdeles godt forhold til Coentraos agent, Jorge Mendes.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 6 måneder siden #2 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Coentrao afviser ikke at rejse
Samme kan ske for Modric, der heller ik har slået igennem. Men hva fanden, det r jo blot 60 millioner euro til stadion projektet der røg på de to spillere.

Har valgt at takke af på forum!

• unrectify
  • Gæst
  • Gæst
13 år 6 måneder siden #3 af unrectify
Besvaret af unrectify på emne Coentrao afviser ikke at rejse
Modric skal næppe nogle steder, da han fortjener mere tid. Hvis vi kan afsætte hvad der bliver 4 år til sommer for en spiller som Kaka, der aldrig slog til, så kan vi også give Modric 1-2 år.

Mht. til Coentrao, så har jeg intet problem med at han er fortid til sommer, hvis vi kan få omkring €15-20 mio. for ham fra Chelsea. Vi købte desværre en overvurderet spiller til overpris. Hvis vi ikke har en spiller hos Castilla som er klar til at udfordre Marcelo på venstreback-pladsen til sommer, kan vi jo passende hente Nastasic, som virker meget lovende for hans alder.
Sidste redigering: 13 år 6 måneder siden ved unrectify.

13 år 6 måneder siden #4 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Coentrao afviser ikke at rejse
Det jeg mener angående Modric er at det kan hænde for ham også som det gør for Coentrao nu. Enig i at han skal ha sin chance, men sådan som Real Madrid kører nu, vil de på spillerfronten opleve døren svinge ligeså meget som den har gjort for træner delen i mange år. Real Madrid vælger at købe dyre spillere der skal kæmpe rigtig meget for at falde til, fordi de kommer ind op et hold der generelt er uro på i forvejen og hvor resultaterne svinger alt for meget. Der er alt for mange udlændinge i Real Madrid til at det er godt for nogen at få endnu en ind. Derfor er Gareth Bale ikke velkommen hos mig på trods af jeg synes han er verdensklasse. Modric er også et rigtig godt køb, men ser man på omstændighederne er det et meget dårligt køb. Også Falcao ser jeg ikke rigtig for Real Madrid pt.

Har valgt at takke af på forum!
Sidste redigering: 13 år 6 måneder siden ved Hugol.

• kavver
  • Gæst
  • Gæst
13 år 6 måneder siden #5 af kavver
Besvaret af kavver på emne Coentrao afviser ikke at rejse
Synes nu ellers Coentrao har vist lovende takter, efter han lange skade - lidt uheldigt, han er skadet igen. Så ser ham bestemt ikke forlade Real til sommer (for alle ved at de store klubber ikke handler i januar, hvis altså man ikke er i krise (host host Chelsea)).
Bliv du bare, medmindre vi vælger at hente Bale til sommer også. For så har vi også ham til at dække den plads.

Leveret af Kunena Forum