Ancelotti mødte pressen forud for Granada
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Carlo Ancelotti mødte i dag spansk presse forud for morgendagens kamp mod Granada, hvor Real Madrid med en sejr kan bringe sig på førstepladsen for en stund. Men dagens pressemøde kom også til at handle om Barcelona og præsident Sandro Rosells fratræden og en status på flere spillere i Real Madrid-truppen:
Et point efter:
- Det betyder, art vi gør det godt og at vi i morgen har en stor mulighed for at overnatte som førerhold. Men i det ligger også at spille godt og at være koncentreret om kampen og vinde den.
Sandro Rosells fratræden:
- Jeg bryder mig ikke om at snakke om, hvorvidt det påvirker deres hold. Jeg tænker på min trup. Barcelona er et stort hold og vi er nødt til at holde os for øje, at de vil kæmpe med om titlerne til det sidste.
Granada:
- De gør det godt. De har opnået gode resultater og i øjeblikket er de i en god periode. Vi skal være forsigtige.
Om ikke at indkassere mål:
- Holdet har en god balance og er koncentreret om at erobre bolde. Midtbane og forsvar er inde i en god periode. Holdet har fundet en solid defensiv og har fastholdt gode offensive løsninger. Vi skal være forsigtige, for vi kan forbedre os. Vi skal forberede os godt.
Isco:
- Han har ikke fået mange muligheder i de sidste kampe, for spil-systemet giver ham ikke mange muligheder. Han har spillet som falsk nier i en kamp. Vi ændrer også systemet i nogen kampe. Opstillingen er ikke definitiv. Med 4-2-3-1 har vi også vundet mange kampe. I morgen spiller Di María.
Varane:
- Han begyndte at træne med førsteholdet, men han er ikke udtaget. Måske i kampen mod Bilbao. I morgen er Coentrao med og Carvajal starter inde.
Zidanes indflydelse:
- Den gode tid afhænger af mange faktorer. Det er vigtigt, at Xabi Alonso er tilbage, også at Sergio Ramos har fået sin fysiske styrke igen...Zidanes hjælpe er vigtig, for han har karisma og snakker med midtbanespillere og angribere. Han gør også et stort arbejde med de unge. Jeg tror også, at træneren gør et godt stykke arbejde (griner, red.).
Di María:
- Hvis han spiller dårligt, pifter publikum af ham og træneren skifter ham ud. I morgen vil publikum, som er krævende, hjælpe ham som altid.
Rotation Arbeloa-Carvajal:
- Vi forlanger meget af dem begge og det kræver en masse fysik.
Franske spilleres dovenskab:
- Jeg ved ikke, om man skal kigge på kulturen i landet. Der var et interview, hvor jeg fortalte hvordan man spiller i England og i Frankrig og hvilke forskelle, der er. I begge lande giver man sig 100%, også i Italien. Måske skal man presse italienerne lidt mere.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Publikum pifter af ham, fordi han spiller så dårligt i hver kamp!
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Dios skrev: Jeg glæder mig til sæsonen er slut, og Di María forhåbentlig ikke er i Real Madrid længere. Jeg bliver sindssyg af og se ham spille så meget!
Jeg håber han bliver, dygtig spiller, meget endda
2:18 skrev:
Dios skrev: Jeg glæder mig til sæsonen er slut, og Di María forhåbentlig ikke er i Real Madrid længere. Jeg bliver sindssyg af og se ham spille så meget!
Jeg håber han bliver, dygtig spiller, meget endda
Dygtig, men ustabil som få.
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Di Maria
Coentrao
Graversen
Pablo Gabriel García
Tilfælles?
Jeg har aldrig kunne holde af dem. Jeg hader Di Maria og hans skuespil og ikke mindst hans totale ustabilt niveau. Han kan være på niveau med Messi og Ronaldo og næste kamp får Rommedahl til at ligne Ronaldo.