Cristiano Ronaldo: Guldbolden er til alle

12 år 6 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Cristiano Ronaldo blev i går fejret sammen med sin ny-vundne Guldbold, som blev delt med de øvrige spillere og klubbens delegerede, Augustín Herrerín.

Undervejs i kampen lavede portugiseren et spektakulært mål, som dog kunne være blevet overgået, hvis hans fantastiske saksespark havde fundet vej til nettet.

Efterfølgende sagde han om saksesparket:

- Det var en skam, at den ikke gik ind, for med den fart bolden havde, var den gået ind, hvis ikke målmanden havde stået præcis, hvor han gjorde. Men den gik ikke ind og sådan er det. Det havde været et af mine bedste mål i karrieren, men jeg er glad for at jeg var i stand til at score et andet mål.

Om Guldbold-fremvisningen, sagde han:

- Det var en almindelig begivenhed. Agustín (Herrerín, red.) har været i klubben i 20 år og for mig var det en ære at give den til ham. Det var et smukt øjeblik. Han blev en smule overrasket. Men det viser, at Guldbolden er til alle: Til holdet, til tilhængerne og til folkene over. Til hele familien.

Om Barcelonas situation:

- Det tilkommer ikke mig at snakke om andres sager. Det tilkommer mig kun at tale om mine egne.

Det bedste øjeblik i sæsonen?

- Om det er det bedste øjeblik, ved jeg ikke. Det, jeg ønsker er, at fortsætte sådan indtil sæson-afslutningen.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum