Truppen mod Espanyol - returkamp Copa del Rey

12 år 6 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Carlo Ancelotti har i dag udtaget truppen til morgendagens Copa del Rey-returkamp mod Espanyol.

Her har man valgt at spare Gareth Bale, som fik et slag på venstre ben i weekendens kamp mod Granada og derfor ønsker man ikke at tage nogen chancer med waliseren.

Der er udtaget 20 mand til truppen, hvilket betyder at to mand skal sorteres fra inden kampstart.

Truppen mod Espanyol:

Målmænd: Casillas, Diego López, Jesús.
Forsvar: Pepe, Sergio Ramos, Marcelo, Carvajal, Arbeloa, Nacho, Coentrão.
Midtbane: Xabi Alonso, Modric, Illarra, Casemiro, Isco, Di María.
Angreb: Cristiano Ronaldo, Benzema, Morata, Jesé.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 6 måneder siden #2 af Daniel
Jeg mener ikke, at returkampen mod Espanyol kommer til at bringe nævneværdig sved på panden. Kampen skal naturligvis ikke negligeres, ligesom modstanderen heller ikke skal undervurderes, men meget skal dæleme gå galt, såfremt Real Madrid ikke avancerer.

Casillas; Arbeloa, Nacho, Sergio Ramos, Coentrão; Illarra, Casemiro, Isco; C. Ronaldo, Morata og Jesé - that'll do!

Der vil med stor sandsynlighed forekomme en del rotation, men om ovenstående holder stik, ved jeg ikke, men personligt håber jeg da på, at Ancelotti vælger at spare lidt nøglespillere hist og her!
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

12 år 6 måneder siden #3 af El_Juan
Jeg håber han vil give Isco chancen som falsk 9'er i stedet i en 4-1-2-1-2: Casillas; Carvajal, Ramos, Nacho, Coentrão; Illarramendi; Casemiro, Di María; Isco; Jesé, Ronaldo

Hellere det, end at gå tilbage til 4-2-3-1. Under alle omstændigheder, så skal den "bare" køres hjem.

Leveret af Kunena Forum