Jesé: Jeg har drømt at jeg vinder Guldbolden om fire år
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Jesé Rodríguez brillerede med endnu en flot præstation i går, da han blev matchvinder i returkampen mod Espanyol i Copa del Rey.
Dermed er Jesé godt på vej til at opfylde sin egen målsætning for sæsonen, som var at bide sig fast i førsteholdstruppen og score 10 mål. Foreløbig er han noteret for fire mål i denne sæson, som fordeler sig med to udebanemål i La Liga mod Barcelona og Valencia og med to hjemmebanemål mod Osasuna og Espanyol i Copa del Rey.
Han siger selv:
- Mit mål er at forsøge at nå ti mål og vi må se om jeg når det. I øjeblikket skal jeg bare udnytte mine muligheder. Jeg tror meget på mig selv, men jeg respekterer altid mine holdkammerater, men jeg kender alles roller i klubben. Man skal lære at tilpasse sig.
Om sin egen rolle på holdet er Jesé dog beskeden i øjeblikket og han har ikke travlt med at kræve en plads i startopstillingen:
- Bale er en fantastisk spiller. Når han er klar vil han vise, hvor god en spiller han er. Bale er fast mand hos træneren og jeg skal fortsat arbejde. Jeg vil altid give mit liv.
Målet står dog soleklart for Jesé Rodríguez, som sluttede gårsdagens interview med at afsløre en drøm, han havde haft:
- Jeg har drømt, at jeg ville vinde Guldbolden om fire år.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Så skal vi bare ha overtalt José Rodroguez til en sæson mere på Castilla. Så kan han komme ind i truppen på et tidspunkt, hvor Xabi Alonso har nået en alder hvor han har godt af lidt pauser. Han viser virkelig potentiale i øjeblikket.
Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen