Atlético næste forhindring
12 år 6 måneder siden #13
af Mathiaska
Besvaret af Mathiaska på emne Atlético næste forhindring
Jeg ORKER ikke at skulle se vores hold mod Atl Madrid.
Ikke fordi jeg frygter at vi taber synderlig meget, er ret sikker på vi går videre, det er mere måden lillesøsters spillere PISKER en stemning op på.
De får så meget ros for at være super-aggressive, men come on. Det er jo på grænsen til latterligt, så aggressivt de spiller.
Denne aggressivitet resulterer i et drama uden lige, hvorfor jeg helt sikkert tror der bliver delt 2-3 røde ud og sikkert over 10 gule kort over de to kampe. Chancen for at vi ikke har en karantæne i finalen mod Barca er minimal.
Og så kan jeg ikke fordrage at glo på hverken Costa eller træneren. Føj.
Føj lillesøster, slem tøs.. SLEM TØS!
Ikke fordi jeg frygter at vi taber synderlig meget, er ret sikker på vi går videre, det er mere måden lillesøsters spillere PISKER en stemning op på.
De får så meget ros for at være super-aggressive, men come on. Det er jo på grænsen til latterligt, så aggressivt de spiller.
Denne aggressivitet resulterer i et drama uden lige, hvorfor jeg helt sikkert tror der bliver delt 2-3 røde ud og sikkert over 10 gule kort over de to kampe. Chancen for at vi ikke har en karantæne i finalen mod Barca er minimal.
Og så kan jeg ikke fordrage at glo på hverken Costa eller træneren. Føj.
Føj lillesøster, slem tøs.. SLEM TØS!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
12 år 5 måneder siden #14
af Doc.juego
Besvaret af Doc.juego på emne Atlético næste forhindring
Jeg håber at offensiven tager sig sammen til den kamp, og at defensiven holder som den har gjort de sidste par måneder.
det bliver en virkelig svær kamp.
det bliver en virkelig svær kamp.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen