Sådan bliver det nye Estadio Santiago Bernabéu

12 år 5 måneder siden #13 af henrikcomn
Det ser alt for fedt ud!!!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 5 måneder siden #14 af Dios

Får man ikke bare lidt kuldegysninger af dette, så er det simpelthen noget galt med en! :)

Synes alle 4 var fede, og var egentlig lidt ligeglad hvilke det blev, men efter og have set denne her video, så er det jo sindssyg fedt.

Håber dog stadig ikke det bliver finansieret af et navneskift, og jeg er villig til at betale prisen for der ikke kommer en tosse og lægger kassen, for at få lidt reklame.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

12 år 5 måneder siden #15 af Jaken
Store projekter er altid spændende, men lige det her er jeg ikke sådan videre begejstret for. For mig at se, minder det mere om et indkøbscenter i Dubai end et fodboldstadion.

Så snart man som tilskuer er i stand til at fare vild i indkøbscentre, hoteller eller andet på vej til lægterne og kampen, er der et eller andet galt. Bygningen ser simpelthen for massiv og ensformig ud. Og så må jeg også bare erkende, at jeg aldrig har været den største tilhænger af stadioner med tag, 'retractable' eller ej.

Lur mig, om det ikke nok skal blive et imponerende byggeri alligevel, men tanken om sponsornavn, indkøbscenter og hotel, er ikke en jeg bryder mig om.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Følgende bruger(e) sagde tak: MMM

Leveret af Kunena Forum