Bale tvivlsom til weekendens brag

12 år 6 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Gareth Bale kunne hellere ikke gennemføre træningen i Ciudad Real Madrid i dag og dermed er hans deltagelse i søndagens La Liga-brag mod Ath. Bilbao særdeles tvivlsom.

Waliseren var ellers på træningsbanen i går, mens de fleste af de øvrige spillere holdt fri, men i dag måtte han altså træne for sig selv.

Nu sigter Real Madrid og Gareth Bale i stedet imod, at han er klar til Copa del Rey-semifinalen mod Atlético Madrid.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• AJ
  • AJ's profilbillede
  • Forum begynder
  • Forum begynder
  • Pasioneret Realmand gennem mange år!
12 år 6 måneder siden #2 af AJ
Besvaret af AJ på emne Bale tvivlsom til weekendens brag
Av, hvor har han været lidt for meget skadet i sin korte til i Real..

Håber han kan holde sig skadesfri i længere tid snart.

• RasmusKring
  • Gæst
  • Gæst
12 år 6 måneder siden #3 af RasmusKring
Besvaret af RasmusKring på emne Bale tvivlsom til weekendens brag
Han virker ikke villig til at spille med mindre skader. Som Ancelotti sagde, så blev han taget ud af kampen imod Espanyol, fordi "han ikke var tilpas" efter at have fået et slag. Det er snart en uge siden. Når han får den slags løn for at spille, så burde han være villig til at spille igennem sådan nogle småting.

Nogle spillere skal holdes tilbage, når de er skadet, så de ikke forværrere deres skade. Bale virker mildest talt ikke til at være den type.

12 år 6 måneder siden #4 af DarioGomez

RasmusKring skrev: Han virker ikke villig til at spille med mindre skader. Som Ancelotti sagde, så blev han taget ud af kampen imod Espanyol, fordi "han ikke var tilpas" efter at have fået et slag. Det er snart en uge siden. Når han får den slags løn for at spille, så burde han være villig til at spille igennem sådan nogle småting.

Nogle spillere skal holdes tilbage, når de er skadet, så de ikke forværrere deres skade. Bale virker mildest talt ikke til at være den type.

Wow ... bare wow ...

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid, Dios, Mathiaska

12 år 6 måneder siden #5 af Mathiaska
Bale har en vanvittig skadeshistorik.

Hvad er vi på i hans tid i Real Madrid? Han kom skadet, derudover så har han haft 3-4 "småskader"?
Sidste redigering: 12 år 6 måneder siden ved Mathiaska.

• RasmusKring
  • Gæst
  • Gæst
12 år 5 måneder siden #6 af RasmusKring

DarioGomez skrev:

RasmusKring skrev: Han virker ikke villig til at spille med mindre skader. Som Ancelotti sagde, så blev han taget ud af kampen imod Espanyol, fordi "han ikke var tilpas" efter at have fået et slag. Det er snart en uge siden. Når han får den slags løn for at spille, så burde han være villig til at spille igennem sådan nogle småting.

Wow ... bare wow ...

Jeg går ud fra, at din intetsigende kommentar skal betyde, at du er uenig.

Så vidt jeg husker er Bale blevet småskadet 4-5 gange i løbet af det sidste halve år i Real Madrid. Enten har han en sårbar fysik eller også er han ikke villig til at spille med mindre skader. Ud fra den seneste skade vil min vurdering være, at han er lidt blød. Det kan selvfølgelig også være en kombination. Kan du fuldstændig afvise, at det er tilfældet?
Sidste redigering: 12 år 5 måneder siden ved RasmusKring.

12 år 5 måneder siden #7 af Mathiaska

RasmusKring skrev:

DarioGomez skrev:

Wow ... bare wow ...

Så vidt jeg husker er Bale blevet småskadet 4-5 gange i løbet af det sidste halve år i Real Madrid. Enten har han en sårbar fysik eller også er han ikke villig til at spille med mindre skader. Ud fra den seneste skade vil min vurdering være, at han er lidt blød. Det kan selvfølgelig også være en kombination. Kan du fuldstændig afvise, at det er tilfældet?

Mon ikke det hænger sammen med, at de forsøger at skåne ham og holde "småskaderne" små, ved ikke at bruge ham når han har dem. Kan da heller ikke forstå hvorfor man skulle tage chancer med ham, når man har flere kompetente afløsere siddende på bænken.

• RasmusKring
  • Gæst
  • Gæst
12 år 5 måneder siden #8 af RasmusKring

Mathiaska skrev:

RasmusKring skrev:

DarioGomez skrev:

Wow ... bare wow ...

Mon ikke det hænger sammen med, at de forsøger at skåne ham og holde "småskaderne" små, ved ikke at bruge ham når han har dem. Kan da heller ikke forstå hvorfor man skulle tage chancer med ham, når man har flere kompetente afløsere siddende på bænken.

Jeg er ikke uenig med dig, men det er lidt en anden diskussion. Min pointe er, at andre spillere måske ville være villige til at spille igennem nogle af de småskader, han har haft. Det er selvfølgelig ren spekulation, men Ancelottis kommentarer i den her uge hentyder det lidt - i mine øjne.

12 år 5 måneder siden #9 af Dios
Det kan da på ingen måde komme bag på nogle, at Bale konstant er skadet. Han var det i Tottenham, og han er det i Real Madrid. Det sjove er, at sandsynligheden for vi går efter Agüero til sommer er forholdsvis høj, og endnu sjovere bliver det når vi har 2 spillere til over 1 milliard siddende ude med småskader 1-2 gange om måneden.

Når jeg siger Robben, så er der ikke bare en klokke der ringer, men får helt tinitus af alle de alarmklokker der ringer.

Jeg forstår det simpelthen ikke!

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding

12 år 5 måneder siden #10 af madrid2000
Han har også været pisse ringe siden den sidste skade.

12 år 5 måneder siden #11 af El Rojo
Så skal fanden males på væggen igen, det er nu et dramatisk sted madridista.dk ;)

Bale spillede altså mere end 40 kampe pr. sæson i sine tre sidste år i Spurs, så er man altså ikke skadet hele tiden. Taget i betragtning af at han ankom skadet synes jeg da også han har fået fint med minutter i benene, men det er selvfølgelig helt tydeligt at han ikke har fundet sit niveau endnu. Det eneste der hjælper ham til det er at spille, så han skal selvfølgelig blive ved med at spille hver gang han er klar.

Og selvfølgelig passer de på ham, manden har kostet helt psykopat mange penge, det værste der kan ske er at han kommer for tidligt tilbage og så ryger ud i flere måneder. Jeg tror ikke Bale er en særlig pivet type, han virker legit nok, men jeg synes da kun det er fornuftigt at sige til hvis der er noget der bekymrer ham.
Sidste redigering: 12 år 5 måneder siden ved El Rojo.

12 år 5 måneder siden #12 af Sahinovic
Godt nok ærgerligt, men hold da op der skal ikke meget til før han bliver skadet.

Vi må nok bare indse at denne sæson slet ikke bliver hans, ville hellere satse på en Jese resten af sæsonen.

Florentino Pérez

Leveret af Kunena Forum